הזמרת יובל דיין שהתגלתה לפני כמעט עשור בתוכנית המוזיקה "The Voice ישראל", וודאי הייתה מתקשה להאמין שהיא תעבוד עם שניים מהיוצרים המובילים בישראל. מאז בנתה דיין קריירה מוזיקלית ענפה, ושיתוף פעולה עם נינט טייב ודודו טסה נראה כעת כמו הצעד המושלם עבודה.

זהו שיתוף הפעולה הראשון של יובל עם נינט, שכתבה את הטקסט, יצרה עמה קשר והזמינה אותה לאולפן של דודו טסה, איתו עבדה יובל בעבר, ובהצלחה רבה כשהלחין לה ב-2013 את "אל תאמר" אחד מלהיטי הענק של אותו עשור. השיר הפך באותה שנה לשיר המושמע ביותר בישראל עפ"י אקו"ם, ויצר עבורה גם את השיר "בשעה טובה" ב-2015 שגם הוא הפך לאחד מלהיטיה הגדולים של יובל.

עכשיו, שבע שנים אחרי אותם להיטים, הם נפגשים יחד שוב, ומשתפים פעולה עם נינט בסינגל חדש עם מסר ברור שחשוב ליובל להעביר, לכל אחד ואחת: "יהיה מי שיאהב אותך ככה, כמו שאת/ה", בלי להסתיר חלקים ובלי לנסות להיות משהו שאת/ה לא. זה מה שהשיר אומר לי, וזה מה שאני רוצה להעביר דרכו לעולם.

אל נינט ודודו טסה, אותם מעריכה מאוד יובל מוזיקלית ונהנתה מכל רגע בעבודה המשותפת באולפן הצטרף גם יונתן דסקל שעשה את העיבוד לשיר יחד עם דודו טסה.

מופעים קרובים:

7/12 יום רביעי - זאפה הרצליה

19/1 יום חמישי - גריי יהוד

9/2 יום חמישי - היכל התרבות קרית מוצקין

16/2 יום חמישי - גריי מודיעין

30/3 יום חמישי - אולם המופעים גבעת ברנר