בשבת הבאה (29.10) תקרין רשת בתי הקולנוע yesPLANET, במתחמי הקולנוע של הרשת בראשל''צ ובחיפה, את ההופעה 'Music Of The Spheres' של להקת Coldplay, אחת מהלהקות המצליחות בכל הזמנים. ההופעה שתוקרן על המסך הגדול הינה מסיבוב ההופעות הנוכחי של הלהקה, ותוקרן כ-12 שעות בלבד לאחר מופע הלייב בבואנוס איירס.

 מכיוון שהלהקה עדיין לא מוכנה להגיע ולהופיע בישראל, מדובר למעשה בהזדמנות היחידה של המעריצים בארץ לצפות בהופעה בזמן אמת יחד עם המעריצים בכל העולם. קהל המעריצים בישראל יכול ליהנות מהמופע בעלות של 90 ש''ח בלבד לעומת אלפי שקלים שהיו מוציאים כדי לצפות במופע לייב באחד מיעדי הטור בעולם. נכון שזה לא בדיוק אותו דבר, אבל בואו, איזה ברירה יש?

COLDPLAY LIVE (צילום: ROBERT MALLOWS)
COLDPLAY LIVE (צילום: ROBERT MALLOWS)

במסגרת ההופעה תבצע הלהקה את להיטיה הקלאסיים מכל הזמנים ביניהם: Yellow ,The Scientist, Fix You, Viva La Vida, A Sky Full Of Stars ועוד מול 65,000 אוהדים ארגנטינאיים שיצפו במופע. סיבוב ההופעות המדובר מכר למעלה מ-5.4 מיליון כרטיסים ומשך ביקורות נלהבות מצד מעריצים ומבקרים כמו The Guardian וה-New York Post.

להקת קולדפליי נוסדה בלונדון בשנת 1996 על ידי הסולן והפסנתרן כריס מרטין והגיטריסט ג'ון באקלנד. סגנון המוזיקה של הלהקה מכיל מאפיינים המזוהים עם תת-הז'אנר בריטפופ, פוסט-בריטפופ ורוק אלטרנטיבי. במהלך שנות פעילותה זכתה הלהקה בעשרות פרסים, לרבות שבע זכיות ב-פרס גראמי ומכרה למעלה מ-90 מיליון תקליטים ברחבי העולם, והיא כאמור מהלהקות המצליחות ביותר בעולם בכל הזמנים.

ההופעה המוקלטת תוקרן בבלעדיות במוצאי שבת ה-29.10 , במתחמי יס פלאנט בראשל''צ ובחיפה בשני סבבים: 17:30 ו-21:00. מחיר בקופת הקולנוע אולם רגיל: 89 שקלים. פרטים נוספים באתר

COLDPLAY LIVE (צילום: STEVIE RAE GIBBS)
COLDPLAY LIVE (צילום: STEVIE RAE GIBBS)