איש השנה במוסיקה, עדן חסון חזר אמש לבמת הענק בהיכל מנורה ת״א, לשני מופעי ענק: אחד שהתקיים אתמול ואחד נוסף שיתקיים היום. מדובר במופעי 360 מעלות מול 24,000 צופים שרכשו כרטיסים לראותו (12,000 לכל מופע).

זוהי הופעתו השישית של חסון בהיכל הענק, בתוך שנתיים, אחרי שכבש בשנה האחרונה כל פסגה אפשרית, מופע ענק בפארק הירקון, מקום ראשון  במצעדי אפל מיוזיק וספוטפיי, כשהוא האמן המצליח והמושמע ביותר ברשתות הניו מדיה לאורך השנה.

התופעה שנקראת 'עדן חסון' הולכת ותופסת תאוצה מרגע לרגע. ואין ספק שהוא הדבר הכי חם בתעשיית המוזיקה בשנתיים האחרונות, ואם אתם שואלים אותי, אז בצדק. בתור מי שהגיעה למנורה כדי לצפות אתמול בפעם השלישית בטווח של חצי השנה האחרונה, בזמר הכל כך מוכשר בעיני, אני יכולה להבטיח לכם שמדובר בתופעה שהולכת להישאר כאן זמן רב ולהשאיר חותם די גדול. 

כחובבת מוזיקה, תרבות ובידור אני אוהבת ללכת למופעים ומבחינתי זה הבילוי האולטימטיבי. כמעט ואין מופע גדול שפספסתי בשנה החולפת, ואני חייבת לומר שההופעות של עדן חסון זה משהו אחר. אולי אלו השירים, המילים שלא פעם נוגעות כמעט לכולנו, אולי ההפקה, הרקדנים, קטעי החיבור והאלמנטים או פשוט הסמול טוק והפלרטוט המתמשך עם הקהל, אבל מה שבטוח שמדובר בתופעה. 

לאורך המופע הוא שר חלק גדול מלהיטיו ביניהם: את חסרה לי, סיבובים, עושה לי צרות, בואי נישן על זה, מה פספסתי, מועדונים, אור גדול, מדליקה לי הקל, אל תשברי לי את הלב, מבטיח, לא מרגיש טוב. ואו, קולטים כמה להיטים? וזה לא הכל. במהלך הערב הוא אירח את עידן עמדי איתו שר ביצוע מרגש לשיר 'חלק מהזמן', והביצוע גרם לי לתהות כמה מוצלח יכול להיות דואט של השניים, שמסונכרנים ווקאלית בצורה מושלמת אחד עם השני. 

בשיר 'גדל לי קצת זקן' המספר את סיפור חייו של חסון, שהיה נער שנאלץ להתמודד עם מכושלים רבים כדי להגיע למקום בו נמצא כיום, הוא העלה לבמה ילדים שעברו חרם לביצוע משותף. מאז שפורסם שהשיר הוא מקבל פניות רבות מילדים שמזדהים עם מילותיו ועם המסר שמעביר ולכן החליט אמש והחליט לעלות לביצוע משותף ראשון ומרגש חלק מהם על מנת לעלות את המודעות בקרב הצעירים לנושא החרמות. ללא ספק מרגש וחשוב. 

בקיצור, בפעם המי יודע כמה, אהבתי את מה שראיתי, נהניתי מכל שיר, כל סלסול, כל פניה לקהל. הרגשתי בערב שיש בו הכל מהכל, רומנטיקה חסרת תקנה לצד התמודדות עם בעיות החיים, אווירת מסיבה כיפית לצד ריגוש עמוק וצמרמורות עד כדי בכי, הרצון לטרוף את העולם לצד הערכת הקיים. אני חושבת שהקסם הכל כל גדול בתופעה המדהימה הזאת שנקראת עדן חסון היא שהבחור יודע לדבר אל המקום הכי עמוק בלב שלנו, להזדהות ולחוות קשת רחבה כל כך של תחושות שמאמתות אותנו עם הרגעים הכי אותנטיים, אמיתיים וחזקים בחיים שלנו.