להקת ליטל ביג, תופעה מוזיקלית מקורית ומעניינת בפופ העולמי, תגיע לשתי הופעות בלבד במהלך חודש נובמבר, במסגרת סיבוב ההופעות החדש שלה. הלהקה הפופולארית, המשלבת סגנונות כמו פופ, דאב סטאפ, טכנו ואף מטאל, התברגה כבר ב-2019 במקום ה-53 היוקרתי של מגזין Forbs תחת קטגוריית הרוסים המפורסמים המשפיעים ביותר בעולם. זאת בזכות ההתייחסות ההומוריסטית והסאטירית לסטראוטיפים רוסיים ועולמיים בשיריהם. הקהל הישראלי נחשף ללהקה רק לפני שנה בזכות שיתוף הפעולה עם נטע ברזילי בשיר "Moustache".

ליטל ביג החלה את דרכה באפריל 2013 עם הקליפ הראשון  Every Day I'm Drinking . מאז זכתה להצלחה מסחררת ולמאות מיליוני צפיות, ביניהם הלהיט SKIBIDI עם מעל 639 מיליון צפיות ביוטיוב. הלהקה אף הייתה אמורה לייצג את רוסיה באירוויזיון 2020 שתוכנן להיערך ברוטרדם, אך בוטל בעקבות מגפת הקורונה. השיר Uno איתו היו אמורים להופיע, צבר מעל ל-211 מיליון צפיות, והפך לסרטון הפופולרי ביותר בערוץ היוטיוב של האירוויזיון.

עם פרוץ המלחמה בין רוסיה לאוקראינה עזבו חברי הלהקה את סנט פטרסבורג והעתיקו את חייהם ללוס אנג'לס. לדברי חברי הלהקה הם מתנגדים לכל סוג לחימה בכלל, ולמלחמה הנוכחית בפרט. כאות מחאה הלהקה הביעה את התנגדותה  בקליפ הפרובקטיבי GENERATION CANCELLATION.

Little Big יופיעו ב-8.11.2022 בבזאפה חיפה (כרטיסים בקופות זאפה) וב-9.11.2022 בתל אביב בהאנגר 11 (כרטיסים בקופות טיקט מאסטר)