הפתעה ראשונה מאת "אתניקס" המאוחדת: ההרכב, שהיה ללהקה אהובה ומושמעת במיוחד, הפך בשנים האחרונות לאחת הלהקות היותר מדוברות בתקשורת. זאת, עקב הריב המתוקשר בין זאב נחמה לתמיר קליסקי, שהביא להדחתו של קליסקי מהלהקה. הבוקר (ראשון), אחרי איחוד מרגש, שחררה הלהקה את השיר הראשון שלה בהרכב המחודש.

היום עלה לרשת היוטיוב השיר "בוקר טוב", של להקת אתניקס בהרכב שכולל את זאב נחמה, תמיר קליסקי, יורם פוייזנר, גל הדני וגלעד פסטרנק. על המילים והלחן אחראים זאב נחמה ונדב שפילמן.

כזכור, בשלישי האחרון פרסמה קשת 12 פרומו לתכנית "אולפו שישי", שם גילתה לנו הזכיינית כי הלהקה מתאחדת, ושני חבריה מפויסים ומחוייכים בראיון מיוחד בערוץ.

המפיק המוזיקלי תמיר קליסקי, שהיה חלק בלתי נפרד מאתניקס בתקופת תהילתם, הסתכסך עם נחמה ותבע אותו בסך 2.5 מיליון ש"ח בעקבות המופע המשותף של אתניקס ואייל גולן. התביעה נדחתה והוא נדרש לפצותם בסך 60 אלף ש"ח. בנוסף, שתי תביעות נוספות שלו נדחו - והסתיימו בניצחון של זאב נחמה ואתניקס.

 

בחודש שעבר, לאחר שזכה בפרס מפעל חיים יוקרתי, סיפר נחמה בראיון לרדיו 104.5FM על טיב היחסים בינו לבין קליסקי, ואמר: "תמיר הוא חלק גדול מהמסע, ויש ויכוחים בבית המשפט אך זה לא מוחק את העבר. בתוכנו אנו אנשים של אהבת חינם ושל שלום. אנו להקה שתמיד התעסקה באומנות ופחות בצהוב, אך פצע מתרפא ואם משהו צריך לקרות בנושא זה יקרה".