בואו נתאחד: אשת העסקים, הדוגמנית וחברת הכנסת לשעבר פנינה רוזנבלום התמודדה ברשימה עצמאית בשם "פנינה רוזנבלום" בבחירות לכנסת ה-15 בשנת 1999, אך לא עברה את אחוז החסימה. לאחר מכן, היא הצטרפה למפלגת הליכוד ונבחרה למקום ה-39 ברשימה. לקראת יום הבחירות, היא הוציאה שיר מחאה שקורא בעיקר לאיחוד. בשיחה עם מעיין אדם ב-103FM, שיתפה רוזנבלום בחוויה הקצרה בכנסת ועל התחושות לקראת מערכת הבחירות הנוכחית.

תחילה סיפרה רוזנבלום על שירי המחאה והחוויות האישיות שהוציאה לאחרונה: "אני בן אדם פוליטי חברתי, אכפת לי מהמדינה. כל מה שקורה כאן, אוטומטית יוצא לי שיר. כמו בקורונה שזו הייתה תקופה קשה נורא, אחר כך המלחמה בדרום ואחר כך כשהנכדים שלי נולדו. אני כותבת את המילים, פונה למלחין".

באשר לשיר החדש "בואו נתאחד", הכריזה רוזנבלום: "בואו נתאחד, כן. חמש מערכות בחירות עם השנאה, הקיטוב, האנטי-ביביסטים. יש בחירות דמוקרטיות, כל מפלגה נבחרת בצורה דמוקרטית וצריך לקבל אותה. זה נמאס. אני אזרחית מדינת ישראל, כולם יודעים שאני ליכודניקית, אבל אין לזה קשר. אני באה כאזרחית שנמאס לה מהקיטוב ומהשנאה, זה הכול".

זה לא סוד שאשת העסקים מזוהה עם הצד הימני של המפה הפוליטית אך למרות זאת, רוזנבלום הבהירה כי מטרת השיר היא לא הבאת מצביעים נוספים לליכוד. "כל החיים אני אצביע ליכוד כי אני חברת ליכוד. אני תומכת בליכוד, אני מאמינה בליכוד ואני תומכת. נולדתי בבית של ליכודניקים, הייתי חברת כנסת, זה לא בושה להזדהות. נתניהו נבחר בצורה דמוקרטית, אני לא עשיתי את החוקים במדינת ישראל שאומרים שראש ממשלה גם אם יש לו כתב אישום, יש לו זכות להתמודד. בית המשפט יחליט אם הוא אשם או לא אשם. יש חוקים והחוקים אומרים שכל אחד יכול לרוץ", אמרה.

"השיר 'בואו נתאחד' הוא באמת שיר שבו אני לא באה להשפיע על אף אחד, אני רוצה שכל אחד יחליט מה שהוא רוצה. אני כאזרחית רוצה שתהיה זכות דמוקרטית, מי שנבחר, בואו נתעלם, ניתן לבתי המשפט להחליט. את יודעת כמה מיליארדים הולכים לפח? בואו נסגור את הפלונטר הזה ונקים ממשלה רחבה", סיכמה.

עזרה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM