סוף השבוע כבר כאן, וזה הזמן ליהנות ממופעי תרבות ובידור. מחפשים כרטיסים להופעות? לפניכם חמישה מופעים מומלצים - לילדים ולמבוגרים - המוצגים בבסוף השבוע הקרוב ברחבי הארץ, ממגוון הז'אנרים - מוזיקה, סטנד אפ ותיאטרון.

שלמה יידוב וענת פורט

למה יידוב, מהזמרים-יוצרים המוערכים בישראל, מי שאחראי ללחנים של שירים אהובים כמו "ימים לבנים", "ערב כחול עמוק", "חולם בספרדית", "שיר בין ערביים", "ילדי הירח", "עכשיו הזמן" ואחרים, חובר לפסנתרנית הג'אז הבינלאומית ענת פורט, לערב משותף וחד פעמי.

מפגש נדיר בין גיטרה, פסנתר וקול. המנגינות הנפלאות, הקול הכובש והגיטרה של שלמה יידוב פוגשים את עולם הפסנתר של ענת פורט, שחוגגת את שנת ה-20 לטריו הבינלאומי שלה עם אלבום חדש, כשבאמתחתה 3 אלבומים בלייבל היוקרתי ECM .

במופע יבצעו השניים מבחר שירים ויצירות פסנתר מתוך הרפרטואר העשיר של שניהם. לצד שירים מוכרים הם יבצעו עיבודים מיוחדים לשירים: "כמו אדם", "אני השר", "אלפונסינה והים", ומבחר קטעים אינסטרומנטליים לפסנתר וגיטרה.

יום ה' 10.11.2022 20:30, מועדון שבלול קרליבך 23, לרכישת כרטיסים לחצו כאן

שלמה יידוב וענת פורט (צילום: יוסי צבקר)
שלמה יידוב וענת פורט (צילום: יוסי צבקר)

 זרמים – מופע חדש מבית מיומנה

מיומנה חוזרת לישראל! לאחר שזכתה להצלחה בינלאומית אדירה וכבשה את ספרד עם 7 הופעות בשבוע, הלהקה עם האנרגיות הכי מרימות מחזירה את הקצב לישראל עם מופע חדש בשם "זרמים".

השם מיומנה הוא שם שמוכר בכל בית בישראל ובכל טווחי הגילאים יודעים שכשמדברים על מיומנה, הגוף מתחיל לזוז. הרכב הכישרונות המפורסם בנוי מקבוצת אמנים מרחבי העולם, כל אחד מרקע שונה ועם מגוון כישרונות שעם השנים הפכו את מיומנה להיות סמל תרבות בישראל ומסביב לעולם. המופעים של מיומנה ידועים בשילוב של קצב, ריקוד, אורות, מוזיקה והומור.

בשנה האחרונה מיומנה מצאו בית בספרד והפכו להיות הלהקה הכי מסוקרת במדינה שזכתה להופיע על הבמות המרכזיות הנחשבות ביותר עם רשימת מופעים שעושים סולד אאוט אחד אחרי השני. העיתונים ואתרי התרבות מחבקים את מיומנה ואת הייחודיות שחברי הלהקה מביאים לתרבות הספרדית ולבמה באהבה גדולה ועכשיו- הגיע תורנו.

אחרי שנים רבות בזירה הבינלאומית, אלפי מופעים ומיליוני אנשים שהצליחו לשמח, מיומנה חוזרים הביתה עם המופע זרמים בגרסה עדכנית ומדויקת. המופע "זרמים" הוא פרוש בימתי תנועתי של שתי צורות אנרגיה, בין אנרגיה מתפרצת לאסתטיקה של תנועה קבוצתית. מקור ההשראה למופע הוא מלחמת הזרמים ההיסטורית בין אדיסון לטסלה, שתי הגישות מתורגמות במופע למוסיקה, קצב, אנרגיה, תנועה, דיאלוג בין היחיד לקבוצה, וידאו-ארט והכל בשפת המיומנה: קצב, צבעוניות, אנרגיות מטורפות על הבמה.

שבת 19.11.2022 21:00, מרכז רפפורט - אולם האודיטוריום חיפה מרכז הכרמל שד' הנשיא 138. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

מיומנה - ''זרמים'' (צילום: יח''צ)
מיומנה - ''זרמים'' (צילום: יח''צ)

 יובל המבולבל - המסע אל הכוכב

הצגת ילדים חדשה ומרהיבה בכיכובו של כוכב הילדים האהוב- יובל המבולבל, המבוססת על הקלטת והספר "המסע אל הכוכב" שהפכו לקלאסיקה בעולם הילדים, ההצגה משלבת את מיטב השירים של יובל המבולבל מכל הזמנים ומעבירה מסרים חשובים ונפלאים הנוגעים לכולנו. 

שבת 12.11.2022 11:00, תיאטרון היהלום רמת גן רח' היצירה 3. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

יובל המבולבל (צילום: אור גפן)
יובל המבולבל (צילום: אור גפן)

עולים על הגלפרין - אלי גלפרין במופע סטנד אפ

השחקן והקומיקאי אלי גלפרין (ערוץ 10) במופע סטנד אפ חדש. מופע בידור חדש וקורע של האיש המוזר מאורלי וגיא (מי אמר Mr. Bean?) מיסטר גלפרין נוסע עם הקהל למסע קומי בזמן ועוצר בתחנות הכי מצחיקות בדרך – כיצד התקבע כסמל מין, הפרופיל הצבאי שלו, רגעים הזויים בקריירה ויחסיו עם גיבור ילדותו - ולדימיר קובלסקי האיום.

שבת 12.11.2022 22:00, לגנסקי בית להופעות נתניה רח' הרצל 31. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

אלי גלפרין (צילום: שרי עוז)
אלי גלפרין (צילום: שרי עוז)

שרים אריק איינשטיין

הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות. במלאת 9 שנים ללכתו, מורדי פרבר ומאיר ישראל שהקליטו והופיעו עם אריק איינשטיין במהלך דרכו המוסיקלית, במופע מיוחד ומרגש - ’’שרים אריק איינשטין’’. המופע יכלול שירים מהרפרטואר הנהדר של גדול זמרי ישראל, שהפכו לפס הקול של שירת חיינו יחד עם סיפורים וחוויות אישיות של חבריו. 

מורדי פרבר - גיטרה, שירה, מאיר ישראל - תופים, מיכה מיכאלי - בס, גיל פלדמן - קלידים. אורחים: לאה שבת, רז שמואלי, עוזי פוקס -שירה.

שבת 12.11.2022 20:30, מועדון שבלול קרליבך 23. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

שרים אריק איינשטיין (צילום: זוהר רון)
שרים אריק איינשטיין (צילום: זוהר רון)