נפרדים מאייקון מוזיקלי: הזמרת האהובה שביצעה את הלהיטים האלמותיים מתוך הסרט והסדרה "פלאשדאנס" ו"תהילה", איירין קארה, הלכה לעולמה בגיל 63.

הזמרת והשחקנית האמריקאית נודעה בעיקר בזכות שיר החלק שלה בסרט "תהילה" משנת 1980, כמו גם בכתיבה ושירה של הלהיט הידוע "Flashdance... What a Feeling", עליו זכתה באוסקר ובגראמי. מאוחר יותר היא שיחקה בסרטים לצד קלינט איסטווד וטאטום אוניל.

איש יחסי הציבור של קארה, שהודיע אמש על מותה, אמר שהיא מתה בביתה בפלורידה, אך הסיבה "כרגע לא ידועה". קארה, שנולדה ב-1959 בברונקס, ניו יורק, הייתה הצעירה מבין חמישה ילדים והחלה את הקריירה שלה בטלוויזיה בשפה הספרדית. אביה היה פורטוריקני ואמה, קובנית-אמריקאית. לאחר שהקליטה מוזיקה בילדותה, הן בספרדית והן באנגלית, היא המשיכה להופיע במספר מחזות זמר בברודווי.

ב-1980 קארה זכתה לתהילה כשהיא קיבלה את התפקיד של 'קוקו הרננדז' - ושרה את שיר הנושא של "תהילה". הופעתה זיכתה אותה במועמדות לשחקנית הטובה ביותר בטקס פרסי גלובוס הזהב ב-1981.

מאוחר יותר קארה הייתה שותפה לכתיבה ושרה את הלהיט מהסרט פלאשדאנס "Flashdance... What A Feeling". בשנת 1984, היא זכתה באוסקר לשיר המקורי הטוב ביותר כאחת הכותבות של "פלאשדאנס", השיר גם זיכה אותה בפרס גראמי בשנת 1984 עבור ביצועי הפופ הטובים ביותר, ובגלובוס הזהב עבור השיר המקורי הטוב ביותר