שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו של כוכבי הילדים ,יובל המבולבל ואסתר קסטרו - אסתר ואוטו הגלידה.

לילך פרידמן, אמא של דנאי, במקצועה מנהלת בוקינג של אמני ילדים מובילים בחברת NMC, שעברה שנה קשה וכואבת, חיפשה דרך להנציח את זכרו של בנה האהוב שנפטר בצורה טראגית.

היא פנתה ליובל המבולבל ואסתר קסטרו, שהסדרה "האוטוגלידה של אסתר" והמופע שלה - מתקשרים לאהבה הגדולה של דנאי לגלידה ויחד חשבו על שיר שיוכל לתאר את דנאי, שיר אופטימי ושמח שיעביר לילדים ולהורים מסר של העצמה אישית, העלאת הביטחון העצמי וחיזוק האמונה ללכת בעקבות החלומות שלהם תמיד... 

"חי את החלום" הייתה התשובה הקבועה של דנאי, מלווה בחיוך וקריצה, תמיד כשנשאל לשלומו, ומשם בא שם השיר. על המילים והלחן אחראי יובל המבולבל ואילו ההפקה המוזיקלית הופקדה בידיו של המוזיקאי המוכשר אלדד ירון. את הקליפ ביים אבי דור. 

במהלך השנה האחרונה הודפס המשפט 'חי את החלום' עם ציור של גלידה  (שדנאי מאד אהב) על גבי כובעים ואסתר מחלקת את הכובעים לילדים בהופעות שלה כדי לתת להם להיות חלק מהסיפור שמאחורי "חי את החלום" והמסר שהיא מעבירה לילדים שיאמינו בעצמם ולא יוותרו על החלומות שלהם. ולהורים, שתמיד יהיו שם עבור היקרים שלהם וידחפו אותם קדימה ויעזרו להם להאמין בעצמם ולהגשים את החלומות, ומשם החיבור בין יובל לאסתר היה טבעי ומתבקש, והכימיה ביניהם באולפן הולידה את הדואט השמח והמרגש. 

דנאי פרידמן ז''ל (צילום: עופר מנחם תקשורת ויח''צ)
דנאי פרידמן ז''ל (צילום: עופר מנחם תקשורת ויח''צ)

" וכשעצוב לי לפעמים
והימים הם קצת קשים
אני נזכר לי כך פתאום 
שתמיד יש לי חלום
על הרגליים אני קם
אומר תודה שאני קיים
ומתחיל פשוט לזרום
אני חי את החלום.."

הקליפ הרשמי לשיר המיוחד, אותו ביים אבי דור, שגם בו נגע הסיפור ללב, מצולם בשלושה לוקיישנים שונים.