הוא אחד המוזיקאים הוותיקים והאהובים בארץ, ששיריו נחשבים לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית. היא זמרת מצליחה עם רקורד מקשים וגם מעמד של כבוד כשופטת בתוכנית הריאליטי המוזיקלית המצליחה "הכוכב הבא". כעת שלמה ארצי וקרן פלס יוצאים בשיתוף פעולה מוסיקלי ראשון ומסקרן: "לא אבודים".

ארצי: "'לא אבודים' הגיע אלי מקרן ותפס אותי מיד דרך הפסנתר שקרן נגנה ברקע שלו. הטקסט נגע לליבי והלחן החל מזדמזם בראשי שעות ארוכות אחרי ששמעתי אותו לראשונה. בשבילי זה סוג של סימן לבחון את החיבור שלי אליו. באולפן במהלך ההקלטה כבר ידעתי שאני אוהב אותו ושאהיה שותף לו".

קרן: ״'לא אבודים' גר אצלי זמן מה ועם הזמן הבנתי שחסרה לו עוד צלע, קול עמוק מגבהים אחרים, שיקוף מסע חיים אחר שלא עברתי בעצמי, בשביל שנעבור את זה ביחד. התחלתי לכתוב 'כמה עברנו זוכר..' והזיכרון הרגיש שלם כל כך בתוך כל השברים. בחלומותיי הפרועים ביותר לא דמיינתי ששלמה ארצי יגיע. השירים שלו היו מאז ומתמיד החברים הכי טובים שלי, בדמעות, באושר, בלהתרפק על העבר ולכתוב בעצמי עתיד. ככה נפגשנו וכשזה קרה, מעבר להתגשמות חלום אישית, הרגשנו שהשיר קיבל את המקום שלו, את כובד המשקל וקלות הרוח ויכול להמשיך עכשיו הלאה, אליכם. ...'מחפשים תשובה, לא מצאנו, אבל אנחנו לא אבודים...״.