מזל טוב: לקראת סוף שנת 2022 אמש פורסמו המצעדים ורשימות ההשמעה של הפלטפורמות השונות של המוזיקה בישראל. "ספוטיפיי" ו"אפל מיוזיק" חשפו את הרשימות שלהן - ולשתיהן אותו מנצח. על פי הנתונים, עדן חסון הוא האמן המושמע ביותר לשנת 2022. בראיון מיוחד ל"מעריב אונליין" לרגל הזכייה חסון מדבר על המעמד המכובד, העובדה שעקף את מי שהחזיק בתואר בשנים הקודמות - עומר אדם, והדרך בה היחסים עם אודיה השפיעו על הקריירה שלה.

איך ההרגשה לזכות?
"ההרגשה מדהימה, הנתונים לא טריוויאליים בכלל, גם להיות האמן המושמע ביותר ב'ספוטיפיי', וגם שני השירים המושמעים ביותר ב'אפל מיוזיק', אי מעריך ויודע ואעשה את כל מה שאני יכול כדי לשמור את הנתונים גם בשנה הבאה".

מה אתה חושב שהופך את המוזיקה שלך לפופולרית וחוצת מגזרים?
"אני חושב שזה שילוב של כמה דברים. התדרים שאני משדר עם בגובה העיניים, אין מצב שאני אזלזל במילים או בלחן או בהפקה של המוזיקה שלי".

להגיע לפסגה הזו - מעלה חששות?
"אני לא מסתכל על הדרך שלי בזורה הזו, להיות מקום ראשון שני או שלישית. אני יודע שאני אביא את המקסימום שלי. אני יודע שבכל מקום בו אהיה אעשה את המוזיקה באותה רמה".

לפני גיל 30 הופכים לזמר הכי מושמע בישראל וממלאים את פארק הירקון: יש עוד שאיפות?
"השאיפות שלי הן לצלוח את שאר המופעים שלי, לבוא ולהמשיך להכתיב את הטון בכל מה שקשור למופעים, להמשיך להוציא קליפים שירים להיות בכל בית בישראל".

עקפת את עומר אדם, הוא בירך אותך?
"לא חשבתי על זה. אני לא מתעסק בדברים שקשורים לתחרויות. לא חשבתי, שאהיה יותר ממישהו, מוזיקה זה לא תחרות".

ובכל זאת, אין איזה מאבק?
"יכולה להיות קנאת סופרים. אני יכול לשמוע שיר טוב של זמר, ותצוף כי תחושה שגם אני רוצה כזה. אני אנסה לתת את אותן תחושות. אבל מפה ועד לקנא - בעיניי זה רק מעכב, לא רק במוזיקה, אלא בכל תחום בחיים".

נועה קירל יצאה בשנים האחרונות לקריירה בינלאומית - האם גם לך יש מחשבות כאלו?
"האמת שמעולם לא חשבתי על דבר כזה, אני לא מכוון לשם. אני מסופק ממה שקורה איתי פה בארץ. הראה לי שלבטל את האנונימיות שלי במקומות אחריות זה לא דבר שמגיעים אליו מהר".

גם הזמרת אודיה התברגה גבוה ברשימות השנה. יכול להיות שההצלחה שלה קשורה ביחסים שלכם, ובנשיקה הלוהטת על הבמה לפני כמה חודשים?
"אני חושב שאודיה מצליחה בזכות עצמה, היא מביאה שירים טובים, המערכת יחסים שלנו הייתה ונשארה דבר ששייך לנו. זה לא השפיע על ההצלחה שלה".

אולי לא ברמה המוזיקלית, אבל קשה להגיד שזה לא משפיע ברמת יחסי הציבור
"דברים קורים, ברגע שיש מערכת יחסים סביבי, אנשים מתעניינים, גם לגבי וגם לגביה. מעולם לא התעסקתי במה זה עשה לה לקריירה".