הזמרת המצליחה ריטה השיקה שיר חדש יחד עם איל ליאון קצב (ELK) -"Bailador". בשיחה עם מעיין אדם ב-103FM סיפרה הזמרת האהובה על שירה החדש ועל השירה בספרדית ובשפות נוספות. כמו כן, מדובר בסינגל שני מתוך אלבום חדש של השניים שמשלב בתוכו מספר סגנונות מוזיקליים, באנגלית ובספרדית.

אנחנו שומעים שיר חדש שלך מהעולם האתני, ממוזיקת העולם שאת מציפה. את שנים היית מלכת המיינסטרים, בחוויה שלי כבר לא אכפת לך מזה כי עשית על זה וי ענק, ואת עושה את מה שאת אוהבת.
"מדויקת להפליא. במקום הזה כבר הייתי הרבה מאוד שנים, אני חייבת כל הזמן לדייק את עצמי במקום שאני נכון להיות בו, אני מאוד סקרנית. לאומנות וליצירה יש כל כך הרבה ידיים ורגליים, אי אפשר כל הזמן להיות תקוע במקום אחד".

זה מתגמל אותך?
"בכרגע שאתה עושה מה שהקהל אוהב, אתה לא ממציא. אם כל הזמן החיפוש הוא אחרי למצוא חן בעיניי הקהל, אתה מפספס אותו כי אתה לא מביא את המשהו החדש והאמיתי של עצמך".

ספרי על השיר.
"'ניסים שקופים' היה אלבום מאוד מדויק שמספר את התהליך שלי כאישה עם ניסיון, מחוזקת אחרי משברים, והאלבום הזה נוצר ללא חוקים, זה היה סוג של מסיבה, תשוקה, יצירה חופשית לגמרי, לא הייתה לזה שפה להתחלה. האלבום הוא באיטלקית, בספרדית, בצרפתית, באנגלית, בערבית, בפרסית, והוא סוג של המצאה. חיכינו לרגע הנכון כדי להוציא אותו והיה עונג צרוף רק להיכנס לאולפן וליצור מתוך חופש מוחלט".

את הולכת להיות סבתא, ספרי לי על ההתרגשות שלך.
"זה מאוד מרגש, זאת תהיה פעם ראשונה שאחווה דבר כזה. אני גם עדיין סקרנית מאוד לקראת הדבר הזה, מאוד מתרגשת".

יש סיכוי שיחזור עוד סיבוב של רמי ריטה?
"כרגע לא, אבל נבר סיי נבר".

אילו הופעות מתוכננות?
"הפרויקט הזה, אנחנו מתכוננים להכין מופע כזה שהוא יהיה מופע מסיבה לגמרי".

הבנתי שהתרגשת ממחוות שחקני הנבחרת האיראנית. מה קורה לך בלב ובראש כשאת צופה בזה?
"זו מחאה מאוד הרואית, זה מדהים שדווקא נשים הן ראש החץ שלה, המשטר שם הוא קשה ונוראי, הם טובחים במאות אלפי אנשים שנרצחים במחאות, אך מה שיפה זה שלא מדובר רק בנשים אלא גם גברים, זה לא רק חיג'אב. שחקני הכדורגל, לגמרי ברור שהם מסכנים את חייהם וחיי המשפחות שלהם, והם עדיין עמדו שם בשתיקה הכל כך רועמת הזו, וזה היה מצמרר".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM