"החיים מורכבים מרגעי קסם קטנים, שמעניקים לנו זכרונות שילוו אותנו לתמיד. רגעים שמחים, עצובים, מרגשים, כואבים, אישיים ומשפחתיים - שבסופו של דבר מעצבים כל אחד מאיתנו": שלומי שבת, מהאמנים האהובים והמצליחים בישראל, חוגג 40 שנות קריירה ומשחרר סינגל חדש ומרגש "רגעים". בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפר שבת על השיר החדש, על הדרך בה הוא רואה את הקריירה שלו בתום ארבעה עשורים והרצון לאהבה.

"הנס הזה של אהבה, זה לא מובן מאליו, כשיש אהבה כנה וזוגיות טובה, זה גם נס בעיניי. השורה הזאת תמיד מרגשת אותי בשיר, 'אני יודע, קרה לנו נס'", סיפר שבת. 

אתה בזוגיות, שלומי?
"אני לבד מבחירה כרגע. אבל אני לא מתנגד, כשזה יגיע זה יגיע, אני לא יכול לתכנן".

על ציון הדרך החשוב בקריירה אמר: "עברתי דרך ארוכה של עבודה קשה, ואין יותר כיף מהלצליח בדרך הזו, אלו 40 שנות עבודה אבל עם סיפוק אלוהי, אין דבר שאני יותר אוהב לעשות. זה הניצחון. אני מרגיש את האהבה, הפרגון והחיבוק, זה מלווה אותי מהרגע שאני יוצא מהבית, זה הדלק שלנו".

בקיץ האחרון החל שלומי את סיבוב הופעות חגיגות 40 שנות קריירה במופע סולד אאוט בקיסריה, שהיה אחד המופעים המרגשים שלו. שלומי ממשיך את סיבוב ההופעות אל תוך החורף בתאריכים חדשים: 25/2 היכל התרבות - תל-אביב, 19/1 בנייני האומה - ירושלים, 29/1 היכל התיאטרון - קרית מוצקין, 16/3 משכן אמנויות הבמה- באר שבע.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm