להקת משינה חשפה הבוקר (חמישי) גרסה שלא פורסמה מעולם לאחד מלהיטיה הגדולים. מדובר בשיר Double Agent - גרסה באנגלית ל"בלדה לסוכן כפול" מאלבומה הראשון של הלהקה.

הגרסה האנגלית הוקלטה בשנת 1985, במקביל לזו העברית, במסגרת ניסיון של משינה להצליח גם בשוק הבינלאומי, מה שלא ממש צלח. את הטקסט באנגלית כתב המוזיקאי מיקי שביב.

סולן הלהקה, יובל בנאי, סיפר על הגרסה המיוחדת: "ב1985 יצא האלבום הראשון שלנו משינה לאוויר העולם, ואנחנו נסחפנו יחד עם הגל הגבוה שעלה , החלומות פתאום התגשמו ומצאנו את עצמינו לוהטים במרכז הסצינה של הרוק הישראלי , היינו אז מושפעים מאד מהמוסיקה שהגיעה מלונדון וניו יורק והחלטנו לנסות את מזלנו ולכבוש את העולם.

"בעזרתו של המוסיקאי הנפלא מיקי שביב, וביחד עם ראובן שפירא ז״ל שהקליט ומיקסס וגם הפיק יחד איתנו את האלבום הקלטנו את בלדה לסוכן כפול ורכבת לילה באנגלית, את העולם אז לא כבשנו, וההיסטוריה כבר ידועה ,אבל מכיון שזה החומר שממנו עשויים החלומות , אז קבלו בבקשה את הצילום הנהדר של הצלם המיתולוגי של משינה ברי פרידלנדר ( האוטו מדגם סאאב שבצילום היה הרכב הראשון שקניתי בחיי) , ואת הסינגל Double Agent. תהנו לכם".