פסטיבל הג'אז המסורתי של אילת יתקיים בסוף חודש פברואר הקרוב במהדורת חורף. הפםסטיבל יתקיים בין ה-23 ל-25 בפברואר, ויארח את מיטב האמנים הישראליים והבינלאומיים.

בין היתר יהיו בפסטיבל, בניהולו האמנותי של דובי לנץ, צלילים ואמנים מפולין, ברזיל, אזרביג׳אן, ספרד, איטליה, ארצות הברית, ארגנטינה וכמובן מישראל. הפקות מקור לצד השקות אלבומים חדשים, ביצועים בבכורה בפסטיבל לצד אירוחים וחיבורים מפתיעים.

בין האמנים שיופיעו: רביעיית צ׳אנו דומינגז ופלביו בולטרו יחד עם אלי דג'יברי מצדיעים למישל פטרוצ׳יאני, Jazzmeia Horn שמגיעה לראשונה לישראל, Motion Trio שלישיית אקורדיון מטריפה, שלומי שבן עם אלבום חדש וגם עם האחים תלמודי, אפרת גוש בהפקת ג׳אז חדשה, Avram Fefer Quartet, ארקדי דוכין במופע חדש "מאחורי המילים" ,Elas&  Munir Hossn, שלישיית יותם זילברשטיין משיקים אלבום חדש ומארחים את איתי קריס, שישיית אסף חכימי, Isfar Sarabski Quartet, חמישיית ז'וקה פרפיניאן ואסף יוריה מארחים את רונה קינן במחווה לאלבום הבוסה האיקוני Getz/Gilberto ,Queenta Ensemble  בהוקרה למלכת הזמר העברי - שושנה דמארי, הרביעייה של טל משיח, שישיית גבריאל פלאצ'י ועוד.

דובי לנץ, המנהל האמנותי של הפסטיבל: ״אחת לשנה אני מרגיש איך אני מתלהב, מתפעם, מתרגש... אחת לשנה מתקיים פסטיבל ג'אז חורף בים האדום, והנה זה שוב מגיע. היתה קורונה, היה פסטיבל ספרה כהפוגה לשנה ושוב פסטיבל שכולו ג'אז וכל הנוגעים בו. אני מתבונן  בעמוד האקסל המשובץ בשמות האמנים המשתתפים בפסטיבל השנה, ממש כמו מטורף לשוקולדים יושב ומרייר מעל בובוניירה מפוארת, וכמו שכל קוביית שוקולד מונחת לה בביתה המרובע, ולכל אחת הטעם שלה, כך גם האמנים – להקה, להקה בריבוע שלה, להקה, להקה והטעם המיוחד שלה. השוקולד שמצפה את הסוכריות בקופסה הוא ממש כמו הג'אז שמצפה את המופעים בפסטיבל״.

אלי לנקרי, ראש עיריית אילת: "אנו שמחים לארח את פסטיבל הג'אז בגרסה החורפית והאלגנטית שלו, זו השנה ה-12, עם שורה של הופעות מהארץ והעולם, הפקות מקור, כיתות אמן מיוחדות לצד קלאסיקות ואגדות ג'אז. אלפי חובבי ג'אז שינחתו בעיר התיירות הבינלאומית שלנו, יזכו לחוויה משובחת, סוחפת וקצבית ולמגוון אפשרויות הנופש שהיא מציעה".