אליעד נחום היה "ילד פלא" שהפך לכוכב גדול עוד בהיותו ילד, כשהשתתף בגיל שש בסדרה המקומית המצליחה "שמש" של צביקה הדר, בתפקיד הילד בר, תפקיד שנותר מזוהה עמו לאורך השנים. הוא הופיע בה לאורך כל שש עונות הסדרה. בהמשך נעלם נחום מהתודעה, וחזר במלוא העוצמה כשהחל ליצור מוזיקה ובעיקר ב-2015 כשיצא הלהיט "מתוק כשמרלי", שכבש את תחנות הרדיו.

ההצלחה המחודשת גרמה לרבים להזכר בילד בר מסדרת הטלוויזיה הנוסטלגיה. נחום התארח בתוכניתו של דידי הררי ב-103fm וסיפר על מה שעה בין ההשתתפות בסדרה "שמש" להצלחה המחודשת כזמר.

פעם אחרונה שראינו אותך, היית רווק.
"נכון, עבר זמן".

כמה זמן אתה נשוי כבר?
"כמעט חמישה חודשים". 

איך החיים עד כה כנשוי?
"האמת שבפרקטיקה, אותו דבר, אבל כן יש וייב של קדושה בבית. של מעמד אחר. זאת אומרת, היא כבר אשתי, יוצא לי אבל להגיד 'חברה שלי', אבל אמרו לי שזה דבר טוב. אני קורא לה עדיין 'חברה שלי' לפעמים". 

משהו היה חייב להשתנות אחרי הנישואים. 
"אני חושב שהשינוי הגדול זה כשיגיעו ילדים, אבל עד אז זה אותו הבית, אותה ההתנהלות, אותו וייב, אבל כן יש לי אליה כבוד אחר. כאילו, היא כבר אשתי, זהו, נגמר. אשתי. כבר לא חברה". 

כמה זמן אנחנו כבר עם אליעד? אתה לא מפסיק ליצור. 
"עכשיו יש גל בטיקטוק, שכל השירים הישנים שלי חוזרים שם בטירוף. 'מיאמי', 'מתוק שמרלי', כל ההתחלה. זה לרוב נוער בני 18-17, אז תחשוב שכשזה יצא הם היו בני עשר, אז החיילים, מבחינתם, זה משהו שהם גדלו עליו". 

תמיד תוכל לחזור לעשות את מה שעשית כל הזמן, לחלק פלאיירים. איפה חילקת פלאיירים?
"יש לי חבר מאוד טוב שקוראים לו בר, ואבא שלו מאיר, היו לו הצגות בכל הארץ, 'חמרה כפייה', זו 'כיפה אדומה' בעיראקית. הייתי מפרסם את ההצגה שלו, פשוט שם פלאיירים על מכוניות, איזו שנה וחצי".