מקס רומיאו, אחד מהאבות המייסדים של הרוטס רגאיי, עם ותק של חמישה עשורי יצירה פוריים בין הקאריביים לארה"ב, יוצא למסע אחד אחרון חוצה אירופה לחגוג יובל של קריירה מפוארת.

בגיל 78, הוא הודיע היום (רביעי) על סיבוב הופעות הכולל 42 ערים בליווי ילדיו Xana and Azizzi Romeo - הדור החדש של מלוכת הרגאיי.

רומיאו שינחת במרץ בבארבי, אחרי ביקור שייזכר לדורות באינדינגב 2019, בליווי להקת ראסטפריים מהוותיקים בסצנה, הוא ז'אנר לחלוטין בפני עצמו - מהימים הראשונים תחת חסותו של המפיק והיוצר המיתולוגי לי סקראץ' פרי, בעזרתו שחרר סינגלים מלאי מסרים חברתיים וחדשניים שהפכו אותו לכוכב ולמבשר סגנון חדש, דרך אלבום המופת שפרי הפיק לו - War Ina Babylon, להיטים על זמניים כמו Chase The Devil, ועד התחייה המחודשת של הרגאיי השורשי, אלבום חדש שהוכיח שעדיין יש לו את זה בהגזמה והופעות על הבמות הכי חשובות בעולם!

כפי שמסר מקס בעצמו לקראת ההודעה על סיבוב ההופעות:

"לאחר חמישה עשורים של סיבוב הופעות ושיתוף המוזיקה שלי עם העולם, החלטתי שאקח הפסקה מסיבובי ההופעות. אבל אני יודע שהמסע הזה לא רק סובב סביבי, אלא הוא סובב סביב מוזיקה, סביב המסר, סביב השורשים של הרגאיי, וסביבכם, המעריצים הנאמנים שלי שתמכו בי לאורך השנים. באפריל אוציא אלבום להנצחת המסע שלי עם כל המוזיקה שאתם אוהבים ומכירים, בהשתתפות אורחים מיוחדים, ואצא גם למסע פרידה מרגש כדי לחלוק כבוד אחרון". 

ההופעה תתקיים ביום רביעי, 29 במרץ, בבארבי תל אביב.

מקס רומיאו (צילום: franck b)
מקס רומיאו (צילום: franck b)