הזמרת ליסה מארי פרסלי בת ה-54 הלכה הלילה (בין חמישי לשישי) לעולמה לאחר שלקתה בדום לב ופונתה לבית חולים בלוס אנג'לס. פרמדיקים שהגיעו לביתה ביצעו בה החייאה והצליחו להחזיר לה את הדופק בזמן שפונתה לטיפול רפואי, אך לאחר מספר שעות בהן הרופאים נאבקו על חייה ללא הצלחה, נאלצו לקבוע את מותה.

אמה, פריסילה פרסלי, הודיעה הלילה: "בלב כבד אני חייבת לחלוק את הבשורה ההרסנית שבתי היפה ליסה מארי עזבה אותנו. היא הייתה האישה הכי נלהבת, חזקה ואוהבת שהכרתי". 

בתו היחידה של מלך הרוקנ'רול הלכה במסלול הקריירה של אביה. היא הוציאה שלושה אלבומים, בהם הראתה את ייחודה בעולם הרוק. המורשת העצומה של אביה הייתה נוכחות מתמדת לאורך כל חייה. ביום שלישי האחרון, היא חגגה עם אמה בטקס גלובוס הזהב, ואמרה לערוץ הטלוויזיה Extra TV כי אוסטין באטלר, שזכה בפרס המשחק הראשי לדרמה על הופעתו בסרט הביוגרפי "אלביס", תפס בצורה מושלמת את מהות אביה. בשבוע שעבר, פרסלי הייתה באחוזת גרייסלנד הישנה של אביה בממפיס שבטנסי, לציון יום השנה להולדתו ב-8 בינואר 1935.

בשנים 1994-1996 הזמרת הייתה נשואה למייקל ג'קסון והזוג משך תשומת לב רבה כשהיו יחד. ב-2002 היא נישאה לשחקן ניקולס קייג', אך בני הזוג נפרדו תוך תקופה של ארבעה חודשים באותה שנה.