לזמרת ליסה מארי פרסלי, בתו של מלך הרוקנרול אלביס פרסלי, שהלכה לעולמה הלילה (שישי) בגיל 54 לאחר שלקתה בדום לב, לא היו חיים קלים. פרסלי, שהתייתמה מאביה כשהייתה בת 9 והפכה ליורשת היחידה של "אחוזת גרייסלנד", חוותה טרגדיה נוספת ביולי 2020, לאחר שבנה, בנג'מין סטורם קיאו, שם קץ לחייו כשהוא בן 27 בלבד. 

הזמרת ליסה מארי פרסלי, בתו של אלביס, הלכה לעולמה בגיל 54

"ליסה מארי שבורת לב לחלוטין, בלתי ניתנת לניחום והרוסה לגמרי", מסר אז נציג מטעמה. "היא מנסה להישאר חזקה עבור תאומותיה בנות ה-11 ובתה הבכורה, ריילי. היא העריצה את בנה. הוא היה אהבת חייה". 

בנג'מין קיאוף עם אמו ליסה מארי פרסלי ואחותו ריילי קיאוף (צילום: REUTERS/Nikki Boertman)
בנג'מין קיאוף עם אמו ליסה מארי פרסלי ואחותו ריילי קיאוף (צילום: REUTERS/Nikki Boertman)

הופעתה הפומבית האחרונה של פרסלי הייתה בטקס גלובוס הזהב שהתקיים ביום שלישי, ויש שאמרו כי כבר אז היא נראתה במצב בריאותי לא מזהיר, דיברה לאט ומבטה נראה קצת מהורהר ולא מפוקס.

באחד הראיונות שהעניקה על השטיח האדום היא נשענה על ידיד שהגיע עמה לטקס, ונשמעה אומרת לו: "אני הולכת להחזיק את היד שלך".

פרסלי, שציינה את יום הולדתו ה-88 של אביה מספר ימים לפני הטקס, אמרה לערוץ הטלוויזיה Extra TV כי אוסטין באטלר, שזכה בפרס השחקן הראשי בדרמה על תפקידו בסרט הביוגרפי "אלביס", תפס בצורה מושלמת את מהותו של אביה, הזמר האגדי.

היא ציינה שהופעתו של באטלר הייתה "מדהימה ואותנטית" והוסיפה שלקח לה "מספר ימים לעכל אותה". עוד אמרה, כי היא גאה בתוצאה וכי היא נרגשת מהעיתוי של הטקס בסמוך ליום הולדתו של אביה.