המוזיקאי המצליח דודו טסה משיק מופע חדש, ואיתו גם סינגל טרי - "שמש וענן", שהוא גם שיר הנושא מתוך אלבום שיצא בקרוב. טסה הגיע לאולפן של דידי הררי ב-103FM, וסיפר על השינוי שעבר בקריירה, העבודות בהן עסק לפני שפנה למוזיקה וגם חשף חרדה מפתיעה.

מה היה קורה אם טל טסי הייתה מתחתנת עם דודו טסה?

אוהבים אותה ככה: יובל דיין בשיתוף פעולה מסקרן עם נינט טייב ודודו טסה

טסה פתח את השיחה בשיתוף התגובות שהוא מקבל מהקהל שלו, המתלונן על כך שסגנון המוזיקה שלו השתנה: "יש הרבה אנשים שכועסים עליי על שהחלפתי סגנון, שאני לא שר את מה ששרתי פעם. זה נראה לי תהליך הגיוני, חיפוש". המוזיקאי הוסיף: "תקליטים יש, יכול להיות שנעשה תקליטים, יש ביקוש".

בהמשך הראיון, טסה חלק עם המאזינים פרט מפתיע מעברו, כשעבד בגננות: "הייתי הולך עם טוריה ומגרפה מסביב לבית, ההורים שלי גרו בבית קרקע. אני מדבר על גיל 10-12, היינו מנכשים עשבים תמורת חמישים שקל, ואז הייתי לוקח את הכסף של הגננות ומקליט שירים. גם גויאבות מכרתי באיזשהו שלב".

המוזיקאי שכתב את השיר המצליח 'מעליות', סיפר על ההשראה לשיר: "נגיד היום הייתי צריך לעלות עם מעלית, חכיתי שמישהו יבוא לעלות איתי. הרי למה כתבתי את השיר מעליות? מהפחד. היה לי חלום כל הזמן שאני מתרסק עם המעלית ואז הייתי מתעורר".  

לסיום, טסה הציג את המקומות בהם הוא יפתח את סיבוב הופעות החורף שלו: "אני מתחיל באשדוד, אחרי בהרצליה, ואז אנחנו מגיעים לחיפה, לגבעת ברנר, גן שמואל והיכל התרבות בתל אביב, שם אנחנו מסיימים את הסיבוב עם שירים חדשים לצד ישנים. יהיה כיף גדול. הלהקה עם המבנה הגדול, יש מיתרים".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm