בזמן שנועה קירל, נציגתנו לאירוויזיון 2023 עובדת על שירה "יוניקורן". מיכאל בן דוד, נציג ישראל בתחורת של השנה שעברה משיק את "שים גז", סינגל מלא גרוב שמציג פרידה מנקודת הבט של חבר טוב. השיר בא להרים ולשמח חברה שבורת הלב, בשאיפה להבין את הערך שלה ולהתגבר על האקס. את השיר כתב מיכאל עם מיטל דה רזון, ועל ההפקה אחראי אסי טל. הקליפ צולם בקרואטיה ובויים ע״י עומר אלוני (שביים ליסמין מועלם, אגם בוחבוט וכו׳), ומציג בחורה בעיצומו של שברון לב. כשהיא צופה במיכאל שר את "שים גז" היא מחליטה להתגבר על הפרידה ולהשאיר אותה מאחוריה.

מיכאל בן דוד זכה בשנה שעברה במקום הראשון ב"אקס פקטור", ומשם המשיך לבמה הגדולה בעולם, האירוויזיון. לאחר מכן הוחתם בחברת הניהול Gaga managment ובלייבל יוניברסל מיוזיק ישראל. בקיץ הוכרז שיצטרף כסולן להופעות האיחוד של "נוער שוליים", ומאז עבר הספיקו לחרוך את במת הבארבי תל אביב.  בקרוב תוכלו לראות את מיכאל בתפקיד משחק טלוויזיוני ראשון בסדרת הנוער "לעוף על אנה" לצד אנה זק, בזמן שהוא ממשיך ליצור שירים לEP הבכורה שלו.

מיכאל בן דוד: "שים גז הוא שיר העצמה על כל הלילות שמצאנו את עצמנו בוכים וכאובים על אהבה נכזבת, עד הרגע שזה כבר נמאס ומחליטים לקום על הרגליים, לחגוג את עצמנו ובעיקר לנקות מהחיים שלנו כל מי שגרם לנו לרגע אחד של כאב או חוסר בטחון".