הפסטיבל "בסוד קולות רבים" חוזר זו השנה השישית אל אולמות הספרייה הלאומית בירושלים. הפסטיבל בן שני הלילות (1-2 בפברואר) מציג גרסה חורפית הכוללת מופעים, כיתות אמן, מפגשי שיח ולימוד אינטימיים בהשתתפות אמנים ואמניות ויוצרים מקוריים בתרבות הישראלית. 

תכני הפסטיבל, הבוחנים ומרחיבים את גבולות הרוח של התרבות הישראלית נעים בין מזרח למערב, ישן וחדש – לקוחים ברובם מאוצרות הספרייה, בהם כתבי יד נדירים, הקלטות מארכיון הצליל, ותכנים של אתר הפיוט והתפילה. 

במופע הפתיחה "תפילה אישית" (יום רביעי 1.2 ב-20:30) יארח שלומי שבן את נינט טייב ואבישי כהן. לכבוד הפסטיבל שבן עם הפסנתר שוזר שירים הלקוחים מהאלבום הראשון שלו ועד אלבומו החדש שיצא לאחרונה, במהלך של חיפוש ותפילה אישית.

במופע הפותח את ערבו השני של הפסטיבל (יום חמישי 2.2 20:30) המוסיקאי והיוצר מארק אליהו לוקח קדימה את השילוב בין מזרח ומערב ישן וחדש ומשלב את תורת המקאם וכלי נגינה עתיקים בהם קמנצ'ה ובגלמה בהפקה חדשנית ואלקטרוניקה עתידנית. אליהו יארח על הבמה את המוסיקאים דודו טסה שמדלג ביצירתו בין עיראק לתל אביב, בין עוד לגיטרה חשמלית עברית וערבית. ואת הזמרת המבטיחה מעיין ליניק (בתה של אתי אנקרי) שתשיק בקרוב אלבום בכורה.

בשני ימי הפסטיבל יערכו ברחבי הספרייה מפגשים,  כיתות אמן, סדנאות בהם כיתת אמן עם חכם דוד מנחם, נצר למשפחת פייטנים של מסורת יהודי בבל, שמחייה בקולו את מסורת החזנות והשירה הקבלית העתיקה של יהודי בבל.

כיתת אמן עם גילה בשארי שעוסקת במחקר ביצוע של שירת יהדות תימן ותחלוק את סיפור ילדותה ודרכה היחודית בעולם השירה, בליווי של תאיר חיים מלהקת A-WA: במפגש, שהוא שיבה אל שיריו של הרב מנחם פרומן, המתקיים במלאת עשור למותו. יקריאו משיריו וכתביו ויבצעו משיריו שהולחנו. בהשתתפות הדסה פרומן, אריאל הורוביץ וחגי הלברטל. 

 ״וְתֵן לִי אֹמֶץ לְזַכֵּךְ פָּנַי״: שיחה בעקבות שירתה של המשוררת חוה פנחס-כהן, שהלכה לעולמה לפני חודשים אחדים,  בהנחייתם של  שחר-מריו מרדכי ויהושבע סמט-שינברג. 

המפגש "בחזרה ליער עם הבעש"ט" יתקיים בהשתתפותו של נדב הלפרין. גם בוב דילן יהיה בפסטיבל, כלומר רוחו ויצירתו באירוע המסקרן "נישא ברוח", בעקבות השירה הרוחנית יהודית של בוב דילן בהשתתפות: מתן חרמוני וגבע אלון.

 מופע נעילה יארח את  בַּנַאַתּ אַלְ-יַמַן بَنَات ٱلْيَمَن - שירת השבט של נשות תימן (יום חמישי 2.2 בחצות). זהו מופע בכורה לפרויקט המוזיקלי פורץ הדרך 'בנות תימן' המפגיש חמש יוצרות ישראליות (ניבה הראל, טוהר גדסי, שירן צפירה, טליה סולאן, קינרה שרעבי) כשלכל אחת יש קריירה וסגנון משלה וביחד הן הופכות לאנסמבל נשי ווקאלי, שרות את שירת נשות תימן, תוך עשיית מחווה לשירה העברית העתיקה.

הפסטיבל בניהולם האמנותי של רותי רובינשטיין ויאיר הראל, הוא פרי שיתוף פעולה של הספרייה הלאומית ועמותת "סנונית".