השנה החולפת הייתה פוריה במיוחד עבור "עילי בוטנר וילדי החוץ". היא החלה בעשרה מופעי סולד אאוט רצופים באמפי שוני, המשיכה בסיבוב הופעות בכל רחבי הארץ, ובקרוב הם צפויים לכבוש עוד פסגה כשיגיעו להיכל מנורה מבטחים בתאריך ה2.4. בהופעה צפויים להתארח שותפו בעבר רן דנקר ועברי לידר. בראיון למעיין אדם ב-103FM סיפר בוטנר על המופע הגדול. הוא שוחח עם מעיין אדם בתוכניתה ב-103 FM, וסיפר על תחושותיו לקראת ההופעה. 

מה מתוכנן בהופעה? איך דבר כזה קורה?
"דבר כזה קורה כי אנחנו ביחד כבר במשך 11 שנים. אני הקמתי את ההרכב הזה, חיפשתי זמרים שישירו את השירים שלי ושנוכל לצאת להופעות. לא ידעתי איך זה יהיה ואיך זה יתקבל. כשחתמנו בפעם ראשונה לשנה, אמרנו - 'אחרי שנה נתפצל כל אחד לדרכו'. מפה לשם אנחנו כבר 11 שנים יחד, ובאמת חורשים את הארץ לאורכה ולרוחבה ומקליטים שירים. בסוף מגיעים גם למנורה, בעבודה מאוד מאוד קשה". 

איך מוכרים 7000 כרטיסים?
"בעבודה מאוד מאוד קשה. זה אנשים שעובדים איתנו, זה אנשי שיווק, זה ניהול, זו עבודה קשה. אני באופן טבעי פסימיסט מוחלט, אני בכל הופעה אומר 'מי יבוא ודי וכמה אפשר', ובסוף אני נורא מתרגש מזה שאנשים באים. ספציפית במנורה, הרי זה בנוי ככה שיש נגיד אורקסטרה, שזה הכי קרוב לבמה, אחר כך יש את האולם ולמעלה למעלה יש את היציאים. עכשיו יצאים זה בדרך כלל מי שלא הספיק לקנות, ויש מלא אנשים שקנו ליציאים. זה מרגש אותי כי הם לא מוותרים על זה, הם מתעקשים לבוא לראות את ההופעה הזאת וזאת הופעה חגיגית נורא".

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm