גיטריסט הבלוז האגדי, באדי גאי, יגיע בקיץ הקרוב לישראל לשתי הופעות, כחלק מסיבוב פרידה שלו מן הבמות שייערך בחודשים הקרובים. ההופעה הראשונה תיערך ב-19 ביולי באמפיתיאטרון קיסריה, ולמחרת יופיע גאי בהיכל התרבות בתל אביב. לצד גאי יגיע גם האמן תום המברידג' שיופיע כחימום.

באדי גאי והגיטרה המנוקדת שלצידו יגיעו לכאן עם אלבום חדש שיצא בספטמבר האחרון בכל העולם וגם כאן כמובן. האלבום שנקרא The Blues don't lie הוא אלבום האולפן ה-19 של גאי אותו הפיק זוכה הגראמי, המפיק תום המברידג' שזכה להפיק כמה מהאלבומים האחרונים של גאי, ואף השתתף בכתיבת חלק מהשירים באלבום.

במהלך הקריירה הארוכה שלו צבר גאי 19 אלבומי סולו, 10 אלבומי הופעות חיות, מעל 20 אלבומי אוסף ולמעלה מ- 20 אלבומים בהם שיתף פעולה עם אומנים אחרים, כמו גם פרסים רבים ביניהם שמונה פרסי גראמי על יצירתו המוסיקלית כולל פרס מפעל חיים, פרס מגזין הבילבורד על הישגים אומנותיים יוצאי דופן , פרס כבוד מהקנדי סנטר, מדליית כבוד מנשיא ארה"ב ברק אובמה ואפילו זכה בכבוד להיות המוזיקאי האחרון שהופיע ב- B.B King Blues Club בניו יורק.

הוא הקליט וניגן עם הכוכבים הגדולים של הבלוז, אבות מייסדים שהשפיעו על הבלוז והרוקנרול וכמובן שגם על גאי ועל סגנון הנגינה שלו: מאדי ווטרס, הוואלין וולף ובי בי קינג, כמו גם אריק קלפטון, קרלוס סנטנה, מיק ג׳אגר ועוד.

צלילי הגיטרה המזוהים כל כך עם גאי, שנוצרו במהלך יותר מחמישים שנות קריירה, מככבים כמעט בכל פלייליסט בלוז ונשמה בין עם בגרסאות בלתי נשכחות ללהיטי הבלוז הגדולים שלו ובין עם בגרסאות כיסוי נדירות למיטב אגדות הבלוז כמו  Mustang Sally, Hoochie Coochie Man ,Boom Boom.