הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022 השיק סינגל חדש בסגנון דיסקו, "שים גז", סינגל מלא גרוב שמציג פרידה מנקודת הבט של חבר טוב. השיר בא להרים ולשמח חברה שבורת הלב, בשאיפה להבין את הערך שלה ולהתגבר על האקס. את השיר כתב מיכאל עם מיטל דה רזון, ועל ההפקה אחראי אסי טל. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפר בן דוד על השנה שחלפה, על ההשתתפות באיחוד ההרכב "נוער שוליים" בתפקיד של מיקיאגי ועל השיר החדש.

ספר על השנה שחלפה
"וואו. קודם כל אין לי בכלל לתאר לך את התחושה של ההוקרה שאני נמצא בה. מלימודי משחק, לאקס פאקטור, אירוויזיון ומאז שזו הייתה חוויה הכי מדהימה שהייתה לי בחיים. מיד לאחר מכן קרו כל כך הרבה דברים, מיד נכנסתי לסדרת טלוויזיה עם אנה זק שעתידה להעלות בעוד כמה חודשים קרובים. אני יכול להגיד שזה מהמם"

"אני יכול לעבוד על מוזיקה סוף סוף, למצוא את עצמי כאומן", הוסיף בן דוד, "שחררנו את הסינגל החדש עם קליפ שצולם בקרואטיה. עוד עניין שזה סופר מרגש, 'נוער שוליים' שביקשו ממני להיות הסולן שלהם במקום מיקיאגי. הדבר הראשון שעשיתי זה ישר לכתוב לו. הקול שלי הוא סופר גבוה, ואצל מיקיאגי יש את הדבר הזה שמצאתי המון בעצמי. אני זוכר שהוקרתי לו תודה בעצם, זה להיכנס לעולם של שירים שכמעט בלתי אפשריים לשיר, רק מיקיאגי יכול".
 

קיבלת את ברכתו?
"בטח. שלחתי לו צילום וידאו ואמרתי לו שהוא פשוט אגדה מהלכת. פרויקט שהוא מהמם והשירים, הוא כתב לי שממה שהוא ראה הוא סופר מרוצה ממני ואיחל לי טונות של הצלחה. כולם אומרים 'להחליף אותו?', אף אחד לא מחליף אותו. אני סה"כ צינור לשירים האגדיים האלה. ב-28 במרץ אנחנו בזאפה הרצליה. זה גם שירים שנורא הקדימו את זמנם. כאילו זה נכתב בימים האלה, זה מטורף. זה מדהים. קורים לי כל כך הרבה דברים טובים ולא מובנים מאליו, זה מרגש".
 

ספר על השיר החדש "שים גז"
"אני ישבתי באולפן עם מיטל שהיא זמרת מדהימה, ועם אסי טל שהוא אחד מהמפיקים שלי לשיר באירוויזיון, ואני נורא מאמין לשמור את הצוות שלך. ישבתי ואמרתי 'בואו נשב על מה שבאמת קורה', אנחנו כל כך זקוקים לאהבה, ולפעמים מספיק שיש לך ניצוץ של שיר ברדיו ואת מרגישה שאת אלילה לכמה רגעים ואז הופ שוב חוזר הדאון".

"היה לי חשוב לכתוב על זה, והיה לי חשוב לכתוב את זה", הוסיף, "יש לי המון חברות שלהיטים הרימו אותן מהדיכאון שאנחנו נכנסים אליו. וזה כאב, אף אחד לא יודע כמה זה כאב, והטעם של הדמעות שבוכות כל לילה. זה משהו שאני מאוד גאה בו, השיר הזה. זה שיר אחד מתוך כמה שירים שמוכנים לאי פי שעומד לצאת, אני מאוד מתרגש".

לאן אתה מתעורר?
"אם אני לא אקח את המושכות על ההגה הרכב יזוז לשולי הכביש, כל יום אצלי זה ממש להתעורר ופשוט לצלם תוכן. בעידן הטכנולוגיה, כשאין הופעות פרטיות, הקלטות, זה תמיד להשקיע בתוכן כי זה חשוב לא פחות. מעבר לאהבה שיש לי בבית, שאני מתחתן, אני לא עובד מ-9 עד 17:00 כל יום. נורא רציתי לעשות משהו שאני אוהב ועומד מאחוריו, והמציאות הזו לא קלה. אני יושב ואומר 'אני לא עובד כל יום במשרד מסודר', מציאות שרובנו מייחלים - לעבוד במה שאנחנו אוהבים, וזה מה שאני עושה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM