הרפאר המצליח Lil Tjay מגיע לישראל: המוזיקאי בן ה-21 שהגיע מהשכונות הכי קשות בניו יורק וכבש את המצעדים, מגיע להופיע בארץ. זאת, לאחר שבשנת 2022 שרד ניסיון רצח והתנקשות, שבמהלכם נורה 7 פעמים ואושפז לחודש ימים, כאשר הרופאים נלחמים על חייו.

למרות האירועים הללו, החליט Lil Tjay לחזור בגדול, וחודשיים לאחר שחרורו מבית החולים הוציא שיר חדש, "Beat the Odds", המציג צילומים מתוך בית החולים.

גיאורגי טוגושי, מבעלי חברת ההפקות ELITE MUSIC מסר: "הבאתו של Lil Tjay לארץ היתה כרוכה בלא מעט תלאות. המשא ומתן מולו החל לפני ההתנקשות ולכן נאלצנו לדחות את ההופעה, להמתין ולראות כיצד משתקם, ואם בכלל חוזר לעולם המוזיקה. אנחנו נרגשים ושמחים על הגעתו לארץ, וכפי שציין בעמוד האינסטגרם שלו - "הרבה מוזיקה חדשה בדרך. אנחנו נחזור חזקים מתמיד."

לפני שהפך לכוכב אינטרנטי וכבש מיליוני לבבות, Lil Tjay היה צעיר בן 21 מברונקס, ניו יורק. האזנה לליריקה שלו מייצרת לנו את הדמות של ילד ששרד חטאים והשלכותיהם של מבוגרים עוד לפני שהיה מספיק בוגר לקבל רישיון נהיגה. הראפר גדל בשכונת ניו-יורק רוויה בתרבות כנופיות, מה שהביא אותו לשנת מאסר. לאחר שחרור מהכלא הבטיח לעצמו למצוא דרך להגשמת החלומות המוזיקאליים שלו.

הסינגל הראשון שלו "RESUME" קליט מאוד, וזמן קצר לאחר מכן סינגל שני ”Brothers“, חם ומדליק, הביאו לו את ההצלחה הראשונה שלו ברשת, מה שהוביל לשיתופי פעולה עם קומץ מוזיקאים בולטים כמו YG, Pop Smoke, Tory Lanez ו-LACK6 .

Lil Tjay הוציא את הסינגל פורץ הדרך שלו "Calling My Phone" עם LACK6, אשר הגיע למקומות ראשונים במספר מצעדי הסטרימינג. לאחר מכן, על גל ההצלחה הוויראלי, באפריל 2021 הוא משחרר את אלבום הבכורה שלו DESTINED 2 WIN, אשר טיפס למקום ה-5 במצעד בילבורד 200.

מכירת כרטיסים מוקדמת החל מ-27/01 בשעה 20:00, תאריך המופע: 1.4 B-Side, ת''א
כרטיסים: Getin (get-in.com)
טלפון: 0545772717

מחיר: החל מ-249 ₪ ועד 699 ש"ח
לרכישת הכרטיסים