מועדון הפאבלה במנוף יוצאת בימים אלה בקמפיין מימון המונים, לגיוס הסכום הדרוש לרכישת מערכת הגברה חדשה. זאת לאחר שמערכת ההגברה ששימשה את הפאבלה עד היום, נגנבה לאחרונה, באירוע פריצה שאירע באזור התעשייה של מנוף. מדובר במערכת ותיקה, ששירתה את הפאבלה בהופעות רבות תקופה ארוכה ושוויה עשרות אלפי ש"ח.

רבים מתושבי משגב נהנים לבלות בפאבלה, אך לא כולם יודעים, שהפאבלה פועלת ללא מטרת רווח וכל העובדים בה הינם תושבי מנוף, העושים זאת בהתנדבות מלאה ובאהבה גדולה. 
מזה למעלה מ-10 שנים מתקיימים במקום הופעות מוזיקה וסטנד-אפ, ערבי פאב ואירועי תרבות שונים והמקום מהווה מרכז תרבותי משמעותי וחלל משודרג לאירועים פרטיים, המשרת את כל תושבי האזור. 
המודל העסקי של הפאבלה מבוסס על כיסוי הוצאות בלבד, כאשר ממרבית הסכום של מכירות הכרטיסים נהנים האמנים עצמם ומעט ההכנסות מהבר משמש לתפעול שוטף של המקום.
לפיכך, גניבת ציוד ההגברה היקר מהווה מכה קשה לפאבלה ואף מעמיד בסכנה את המשך פעילותה. נכון להיום ממשיכה הפאבלה לפעול עם ציוד מושכר, בסיועו ובאדיבותו של אורן עזר, תושב שורשים בעל חברת ההגברה "מפה לאזן". יחד עם זאת, לא תוכל הפאבלה להמשיך לפעול עם הציוד המושכר לאורך זמן.

לשם כך, יצאה הפאבלה בקמפיין מימון המונים לגיוס הכסף הדרוש לרכישת ציוד הגברה חדש. כנהוג בגיוסי הדסטארט, מציעה הפאבלה תמורות נאות בסכומים משתנים: חולצות פאבלה ייחודיות, כרטיסים להופעות, הרצאה מרתקת, ערב קולינרי ועוד - ואפילו שכירת הפאבלה לאירוע פרטי. 
כך למעשה, אתם התורמים מרוויחים פעמיים – גם מקבלים תמורה מלאה לכסף וגם מבטיחים את המשך פעילותה של הפאבלה לרווחתכם ולרווחת כל תושבי האזור.
הסכום הנדרש לא קטן, 60 אלף ש"ח ולכן מקווים מתנדבי הפאבלה להתגייסות נרחבת בקרב תושבי האזור וכל מי שחשוב לו שהמקום הייחודי הזה ימשיך לפעול. התגייסותם של לא מעט אמנים שהופיעו בעבר בפאבלה, כמו אחינועם ניני, עלמה זהר, ירמי קפלן, גל ניסמן, עידן אלתרמן ועוד, מעודדת ומחזקת את הערכתם, שהקהל יעשה כמוהם ויתגייס עבור המשך פעילותה של הפאבלה. 
את הסרטון בהשתתפות האמנים המוכרים תוכלו לראות באתר הקמפיין, שם גם תוכלו להתגייס בעצמכם ולרכוש אחת מהתמורות המוצעות: pubella.co.il.

בואו ביחד נציל את הפאבלה! לקמפיין