אם יוצע לכם להזכיר בנשימה אחת את מר רומנטיקה, דורון מזר, שתמיד, אבל באמת חוזר תמיד הביתה, עם נועה קירל, יהונתן מרגי, אנה זק, אלה לי להב ולהיטנים אחרים, מן הסתם הייתם תוהים מה לסב הטרי ולאלילי הנוער העכשוויים. ובכן, אם תרצו, אין זו אגדה. אימרו מברוק למזר, שבגיל 65, 40 שנה לאחר זכייתו בתהילה על-פי להיט סאן-רמו של טוטו קוטוניו האיטלקי, הוא יוצא עם "באמת מתכוון", שיר חדש, ישר מהתנור, שאותו חיבר עם איתי שמעוני, המפיק המוזיקלי של הנ"ל.

"כשאיתי ליווה אותי בהופעות כקלידן, לא ידעתי שהיה מעורב ביצירת להיטים חמים כמו 'פאוץ' ו'מיליון דולר'", אומר מזר. "כשסיפר שהוא גם מלחין, בלי מחשבה מיוחדת יצאתי אליו, לחיפה, כדי לגלגל עניינים. מפה לשם נהיה לנו לחן ואז הוא אמר שהוא קופץ לסלון והציע שבינתיים אמשיך לנגן את הלחן בגיטרה. אחרי כמה דקות הוא הפתיע אותי עם המילים של השיר. כשהתפלאתי מאיפה הן הגיעו, הוא ענה - 'עכשיו כתבתי אותן'. הייתי בהלם. שמע, הבנ'אדם תותח-על!". ואיתו הבמאי עוזי ג'ורג', שיצר לשיר וידאו-קליפ חבל על הזמן.

תותח, תותח, אבל נראה שקרה לך משהו מופלא, כשבמקום שהוא יסחוף אותך בהלחנת השיר, הצלחת לסחוף את הבחור לסגנון המזוהה איתך
"אכן, נשארתי אותו דורון כפי שהקהל מכיר אותי, אם כי בקצב של 2023. עכשיו, כשאנחנו מדברים על אלבום, איתי אמר שהוא מצפה שהשירים יתחילו ממני כדי שזה יצא אמיתי. זאת, בשעה שההפקות המוזיקליות עלו לרמה מאוד גבוהה סטייל חוץ-לארץ ואם אני מתחבר אליהן, זה לא כדי לתפוס את המקום של הצעירים".

היכן אתה מופיע בימים אלה?
"איפה לא! צריך להיות ברור, שגם אם אמנים לא נמצאים בפריים טיים ולא רואים אותם בטלוויזיה, זה לא אומר שהם לא עובדים ואני מהזמרים שעובדים בטירוף והמון. אני מפרגן לצעירים, אבל יש לי הקהל שלי שהולך איתי לאורך כל הדרך. אליו עשוי להצטרף קהל צעיר יותר בעקבות שיתוף הפעולה שלי עם איתי שמעוני".

"הקהל הזה יתוודע לזמר, שמבחינה קולית נשאר במיטבו כמו בימים ההם, שבהם הושמע ללא הרף על גלי האתר. זה לא רק הקול. מזר, שלפני שהחל את הקריירה בלהקת פיקוד הדרום כיכב בקבוצת הנוער של הפועל רמת-גן כדורגל, ממשיך לתחזק את עצמו באמצעות פעילות ספורטיבית. "אני מדבר אתך כעת לאחר שמשש בבוקר שיחקתי שעתיים טניס", הוא מספר. "אגב כך לא שכחתי את הכדורגל ונכנסתי לענף חדש שבו משחקים את המשחק הזה ב...הליכה".

מה שלום בנך, דניאל?
"שלומו של דניאל מצוין. לאחר ששיחק בקבוצת כדורגל בגרמניה, הוא נשאר שם ולפני חמישה חודשים עשה אותי סבא. בקיצור, יש נחת ולא רק על הבמות".