המוזיקאי והיוצר קובי אוז הסביר היום (שישי) בציוץ שפרסם בטוויטר מדוע לא חתם על המכתב שפרסמו האמנים הבולטים בארץ נגד הצעדים שמקדמת הממשלה ובפרט נגד הכוונה לסגור את תאגיד השידור כאן, אך טען כי הוא תומך בתאגיד: "הוא נחוץ ומעולה". 

"יאיר נתניהו הוא המנוע מאחורי סגירת התאגיד, זה חיסול חשבונות ישן"

"לא חתמתי כי לא אהבתי את הניסוח שמייחס זדון לממשלה הנבחרת "הפיכה משטרית" ולא נראה לי נכון החיבור בין המאבקים. את הרפורמה חייבים למתן בפורום רחב וממלכתי אבל בטח שלא לבטל ואת התאגיד אפשר לגוון אפילו מעבר למה שהוא כבר מגוון ובטח שלא לסגור - הוא נחוץ ומעולה", כתב המוזיקאי.

כאמור, לקראת ההפגנה שמתוכננת למוצ"ש הקרוב נגד הצעדים של הממשלה הנכנסת פרסמו אמש אמנים בולטים בישראל מכתב המתריע מפני ההשלכות של הצעדים השונים על התרבות בארץ, ביניהם הבעת הרצון של שר התקשורת החדש שלמה קרעי לסגור את תאגיד השידור הציבורי. 

במכתב, תחת הכותרת 'מוזיקאים למען דמוקרטיה', נכתב בין השאר: "לא במקרה מי שמנסה לחולל הפיכה משטרית ולרוקן את הדמוקרטיה מתוכן בחר לו את חיסול השידור הציבורי כאחת ממטרותיו הראשונות. סגירת התאגיד היא השתקה של אלפי קולות שלעולם לא ימצאו את מקומם בגופי השידור המסחריים. נגיע להפגנה במוצ"ש ונפעל יחד עם חברים לביטול התכנית הזו, ויחד עם כלל אזרחי ישראל כדי לשמור על הדמוקרטיה היקרה לכולנו. רבים מהחותמים מתכוונים להגיע יחדיו למחאה כבר בשבת הקרובה".