אחרי הסינגלים "יוצא מזה" ו-"שתי דקות" קובי מרימי לא מפסיק לרגש וכעת מגיע השיר החדש והחשוף – "אבא שלי" אותו כתב והלחין. על ההפקה המוזיקלית אחראים: גל ג'ו כהן ואיל ישי שהפיקו יחד גם את שיריו הקודמים. "לא משנה באיזה גיל, כל אחד הוא ילד או ילדה של מישהו. את השיר החדש כתבתי על סבא שלי מנקודת המבט של אמא שלי. אני משחרר את השיר בתקווה שכל אחת וכל אחד ייקח את  זה למקום האישי שלו, לבית שלו".  בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפר הזמר על הבחירה ייחודית לשיר שיר לשבא שלו מקולה אל אמו.

כתבת שיר על סבא שלך מלשון אמא שלך, הראית לה מיד את המילים או שהפתעת אותה?
"אני אגיד לך מה, לפני בערך שנה וחצי, שנתיים אפילו, זה היה יום השנה למותו של סבא שלי ז"ל, ואמא שלי הדליקה נר לזכרו, והיא התחילה לדבר איתו, היא אמרה לו שהיא מתגעגעת אליו. עכשיו אני מתרגש כשאני מדבר על זה אפילו. זה מהרגעים הקטנים האלה בחיים שפתאום אתה מבין שגם ההורים שלך הם ילדים של מישהו, אתה מסתכל עליהם תמיד ככאלה שעברו הכול, ויודעים הכול, ואתה מבין שזה אף פעם לא נגמר, אתה תמיד לומד, אתה תמיד חווה חוויות חדשות". 

"אז כתבתי את השיר לפני די הרבה זמן, לא חשבתי שאני אוציא אותו בעצמי, חשבתי שאולי אני אציע אותו לזמרת שתשיר, ובסוף הבנתי כמה אני מחובר לשיר", הוסיף מרימי. "והשיר בעצם, לאחרונה, סיימנו לעבוד עליו. לפני שבועיים השמעתי אותו בפעם הראשונה להורים שלי, גם לאמא שלי, גם לאבא שלי. הם לא ידעו, אמרתי להם שפשוט אני רוצה שישמעו את השיר החדש שלי, ולא סיפרתי להם על מה, על מי, לא אמרתי להם איך קוראים לשיר, פשוט השמעתי להם אותו. והיה מאוד מרגש, נקרא לזה ככה".

אתה יוצא למסע הופעות, נכון?
"כן, זה גם די טרי. יש לי תאריכים, אני לא יודע אם מותר לי להגיד אותם. אבל כן, אני לגמרי חושב שהגיע הזמן שוב, את יודעת, לפגוש את הקהל ולהופיע. זה מה שאני אוהב לעשות, זה מה שאני רוצה לעשות, התגעגעתי לזה. זאת אומרת, אני כן מופיע, אבל סוף סוף לעשות משהו שהוא רק שלי, זה משהו שחלמתי עליו המון זמן, ואני חושב שאני מוכן. אני לגמרי מוכן".

מתי יוצא אלבום הבכורה?
"זו גם שאלה. כל פעם שאני מוציא שיר השאלה הזאת חוזרת. אני לא יודע, זה יקרה".

סייעה בהכנת הכתבה: ירדן חדד 103fm