הזמרת ליסה מארי פרסלי, בתו של אלביס, הלכה לפני כשבועיים לעולמה בגיל 54 לאחר שלקתה בדום לב ופונתה לבית חולים בלוס אנג'לס. פרמדיקים שהגיעו לביתה ביצעו בה החייאה והצליחו להחזיר לה את הדופק, אך לאחר מספר שעות בהן הרופאים נאבקו על חייה ללא הצלחה, הם נאלצו לקבוע את מותה. כעת מתבררים פרטים נוספים אודות נסיבות מותה.

אתר הרכילות האמריקני TMZ פרסם כי על פי מקורבים, פרסלי הייתה במשטר דיאטה קיצוני בחודשים שקדמו למותה, כי רצתה להיראות במיטבה כדי לחגוג את הסרט "אלביס" במהלך טקסי הפרסים השונים.

עוד פרסם האתר, כי חודשיים לפני טקס גלובוס הזהב, פרסלי עברה ניתוח פלסטי והחלה לקחת תרופות להרזיה. נאמר כי היא איבדה 20 קילוגרמים בחודש וחצי שקדם לטקס.

הופעתה הפומבית האחרונה של פרסלי הייתה בטקס גלובוס הזהב שהתקיים שלושה ימים לפני מותה, ויש שאמרו כי כבר אז היא נראתה במצב בריאותי לא מזהיר, דיברה לאט ומבטה נראה קצת מהורהר ולא מפוקס.

באחד הראיונות שהעניקה על השטיח האדום היא נשענה על ידיד שהגיע עמה לטקס, ונשמעה אומרת לו: "אני הולכת להחזיק את היד שלך".

כזכור, אמה, פריסילה פרסלי, הודיעה: "בלב כבד אני חייבת לחלוק את הבשורה ההרסנית שבתי היפה ליסה מארי עזבה אותנו. היא הייתה האישה הכי נלהבת, חזקה ואוהבת שהכרתי".

בתו היחידה של מלך הרוקנ'רול הלכה במסלול הקריירה של אביה. היא הוציאה שלושה אלבומים, בהם הראתה את ייחודה בעולם הרוק. המורשת העצומה של אביה הייתה נוכחות מתמדת לאורך כל חייה.

בטקס גלובוס הזהב, אליו הגיעה עם אמה, היא אמרה לערוץ הטלוויזיה Extra TV כי אוסטין באטלר, שזכה בפרס המשחק הראשי לדרמה על הופעתו בסרט הביוגרפי "אלביס", תפס בצורה מושלמת את מהות אביה. שבוע לפני כן , פרסלי הייתה באחוזת גרייסלנד הישנה של אביה בממפיס שבטנסי, לציון יום השנה להולדתו ב-8 בינואר 1935.

בשנים 1994-1996 הזמרת הייתה נשואה למייקל ג'קסון והזוג משך תשומת לב רבה כשהיו יחד. ב-2002 היא נישאה לשחקן ניקולס קייג', אך בני הזוג נפרדו לאחר ארבעה חודשים.