הזמרת ביונסה הפכה הלילה (שני) לאמנית המעוטרת ביותר בתולדות טקס פרסי הגראמי לאחר שקטפה ארבעה פרסים: האלבום הדאנס/אלקטרוני הטוב ביותר, שיר ה–R&B הטוב ביותר, הקלטת הדאנס/אלקטרונית הטובה ביותר ולביצוע ה–R&B העממי הטוב ביותר. כעת לזמרת האמריקאית ישנם 32 פסלוני גראמי.

הזמר הארי סטיילס זכה בשלושה פרסים, בינהם אלבום השנה. הראפר קנדריק לאמאר זכה גם כן בשלושה פרסים, בהם לאלבום הראפ הטוב ביותר. סם סמית' וקים פטרס זכו בפרס לביצוע הפופ הטוב ביותר של צמד/להקה על שירם Unholy.  אדל זכתה בפרס לביצוע סולו הפופ הטוב ביותר על Easy On Me.

הארי סטיילס (צילום: REUTERS/Mario Anzuoni)
הארי סטיילס (צילום: REUTERS/Mario Anzuoni)

בפרס לשיר שנועד לחולל שינוי חברתי, שהוענק לראשונה בטקס, זכה הזמר האיראני שרווין האג'יפור על השיר "בראיה", שהפך להמנון הלא רשמי של מחאת החיג'אב. השחקנית ויולה דייוויס שזכתה בפרס גראמי בקטגוריית אלבום הספוקן-וורד הטוב ביותר על ספרה האוטוביוגרפי Finding Me. 

שיר השנה הוענק לזמרת בוני רייט על שירה 'Just Like That', הזמרת סמארה ג'וי קטפה את פרס תגלית השנה. הקלטת השנה הוענקה לזמרת ליזו על שירה 'About Damn Time'.

הזווית הישראלית של הגראמי השנה היתה קטגוריית אלבום השנה במוזיקת עולם (Best Global Music Album), שבה ניצח Masa Takumi עם האלבום Sakura. בין חמש המועמדויות הסופיות באותה הקטגוריה בטקס, התמודד נגדו האנסמבל ההודי של ברקלי עם אלבומם Shuruaat שבו השתתפו 10 מוזיקאים ישראלים, רובם יוצאי ביה"ס למוסיקה 'רימון' שהצטרפו לברקלי ומשם לאנסמבל במסגרת שיתוף הפעולה בין המוסדות.