להקת פינק פלויד התפרקה לפני הרבה שנים והיחסים בין חברי הלהקה, בעיקר בין שני המובילים בה - הסולן רוג'ר ווטרס והגיטריסט דיוויד גילמור - כנראה לא יביאו לאיחוד בקרוב. היחסים בין השניים מחמירים עוד יותר על רקע המלחמה בין רוסיה לאוקראינה ותמיכתו של ווטרס ברוסיה ובנשיא ולדימיר פוטין. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הפיצוץ האחרון בין השניים הגיע בעקבות ציוץ של פולי סמסון, אשתו של גילמור, שפנתה אל ווטרס בטוויטר וכתבה כי "אתה אנטישמי עד לשד עצמותיך הרקובות, תומך בפוטין, גנב, צבוע, מעלים מסים, עושה ליפסינק, שונא נשים, חולה קנאה ומגלומן. די עם השטויות שלך". גילמור שיתף את הציוץ של אשתו וכתב: "כל מילה נכונה בהחלט".

ווטרס הגיב  למתקפה בטוויטר וכתב כי הוא "מודע להערות המסיתות והלא מדויקות שהשמיעה עליו בטוויטר פולי סמסון, הוא מכחיש אותן לחלוטין. הוא מתייעץ לגבי תגובתו לדברים". 

המתקפה של בני הזוג גילמור\סמסון על ווטרס הגיעה בעקבות ראיון ל"ברלינר צייטונג", שבו הוא מביע תמיכה בפוטין וחוזר בו מהכינוי "גנגסטר" שנתן לנשיא רוסיה, ומעניק אותו במקום זאת לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן משום שהוא מספק נשק לאוקראינה. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לאחר מכן נשאל לגבי יחסו לישראל וחזר על ההשוואה בינה לבין גרמניה הנאצית ועל הנסיונות של גורמים בגרמניה למנוע ממנו פהפיע במדינה בשל יחסו לישראל. על כך השיב ווטרס כי "פעילי הלובי בישראלי דורשים זאת. זה אידיוטי".