לולה מארש. סיפור אהבה שהחל כשעברתי ליד איזה רדיו אקראי, עצרתי מלכת את כל מה שעשיתי, ושאלתי את עצמי מה זה הדבר המדהים ששמעתי עכשיו. הראש אמר חו"ל, אחרי דקה גם הלב, כבר דמיינתי את עצמי מסתובבת באיזו עיירה ציורית באירופה, ואז הבנתי שההרכב הזה, שהולך להיות חבר קבע בפלייליסט שלי, הוא לגמרי כחול לבן. איזה כיף לנו.

כבר עשור שיעל שושנה כהן וגיל לנדאו, מקימיו ובוראיו של לולה מארש, נמצאים בכל פינה; בפסקולים של סדרות וסרטים, בראשי מצעדים בארץ ומעבר לים, ואפילו בפיפ"א 22 למיטיבי הלכת מבינינו. כשהייתה לי את הזכות הגדולה לשוחח עם השניים, זה לא היה בגלל האלבום החדש והמעולה שיצא לפני כמה חודשים או סיבוב ההופעות הקרב באירופה, אלא לקראת משהו מגניב ומרענן מסוג אחר לגמרי. רמז: הוא ישנה קצת את איך שאתם מסתכלים על הבריאות שלכם. בקטע טוב. 

הפעם, בשיתוף פעולה די יחיד מסוגו, חברו השניים לחברת תוספי התזונה 'אלטמן', ובקרוב תוכלו לצפות על מסכי הטלוויזיה שלכם בקמפיין המוזיקלי החדש, שמילותיו נכתבו במשרד הפרסום מנצ' והולחנו על ידי הצמד המוזיקלי KNOB, והכל בצלמה ובדמותה המיוחדת כל כך של לולה מארש. חשוב שתדעו: זה הולך לגרום לכם לרוץ ולהתעניין ברמת הברזל שיש לכם בגוף. מניסיון. "אני צמחונית, התחלתי לחיות בריא לאחרונה, חבר שלי גורם לי לרוץ בבוקר בים", שיתפה יעל. "אני אדם שהכי לא עשה ספורט, ואני מתחילה לראות את עצמי בריאה וזה חשוב לי. כשפנו אלינו תהיתי איך זה יתחבר עם השירים, מאתגר לבצע שירים שהם לא שלך, אבל זה היה מאתגר בצורה הכי כיפית בעולם, בייחוד עם אנשים כאלה". 

"קלטנו מהר מאוד שהם פשוט רוצים שיהיו לנו חופש יצירתי, ואנחנו הבאנו את השיר לעולם שלנו, לעולם של לולה מארש", סיפרה. "היה מגניב לקחת שיר של פרסומת, ולהביא את הגיטרות, הכפיים ועולם הסאונד שלנו. היה חיבור מהרגע הראשון, וגם הרגשתי שזה נורא מגניב לי להיות מחוברת למותג מאוד איכותי. אחרי שהם דיברו איתנו לראשונה, הלכתי למגירת הוויטמינים שלי וקלטתי שמלא דברים בה מאלטמן, שזה לא זר לי. הם מאוד רצו שנביא את עצמנו, הרגשתי בטוחה במובן הזה. כשעושים פרסומות לפעמים אתה לא יודע איך זה ייצא ואם זה ייצא אתה, והיה פה רצון משותף שנביא את עולמנו גם במוזיקה וגם בקריאייטיב. היינו עצמנו".  

לגיל לא נותר אלא להסכים. "אנחנו מאוד מבסוטים ממה שיצא, זה יצא מאוד מגניב, מה שנקרא, ברור שאלטמן", הוסיף במשחק מילים מנצח. "הבאנו את העולם שלנו ושילבנו אותו יחד עם העולם של אלטמן. ברמה האישית, היה לנו יום צילום לפנתיאון. היו כל כך נחמדים ובווייבים טובים. בסופו של דבר מותג כזה בא לעשות טוב ולעזור, ואנחנו בעד". 

על תשומת הלב לגוף, שהתחברה באופן טבעי ללוח הזמנים הקדחתני של השניים, הוסיפה שושנה כהן: "זה משהו שלאחרונה אני הרבה יותר במודעות אליו, של כמה חשוב הגוף שלנו. אני טסה לסיבובי הופעות עם קלמר מפוצץ בוויטמינים, ואם מישהו מהלהקה רוצה משהו אז יש לי. זה מאוד התחבר לי", ואילו לנדאו ללא ספק עשה חשק ליטול איזה כדור או שניים: "יש לנו טור עוד חודש, אני ממש מתרגש לקחת את הברזל, בא לי על זה כבר". 

ואם בסיבובי הופעות עסקינן, בסוף החורף המתרגש עלינו צעירים ומבוגרים כאחד מכל רחבי העולם יחוו גם הם את אותו רגע קסום שתיארתי בהתחלה, ויישאבו לתוך מערת הקסם המיוחדת של לולה מארש. "אנחנו הולכים לערים מרכזיות באירופה ופותחים הופעות גדולות מול הרבה קהל", תיאר גיל בהתרגשות. "אני מאמין ובטוח שיהיה כיף. טורים זה מדהים, אבל זה גם מאוד קשה. אתה לא ישן טוב, רוב הזמן יושב בוואן כשהגוף לא זז, ואז הופעה. כל יום ככה. זה מדהים גם, אבל יש בזה קשיים. אתה צריך לשמור על הגוף שלך ולדעת איך לעשות זאת מבלי לקרוס". 

 לולה מארש (צילום: גבע טלמור)
לולה מארש (צילום: גבע טלמור)

בין האלבום השלישי, 'Shot Shot Cherry', לטור הקרב ולהופעת הקיץ באמפי שוני, בכל יום שעובר עוד אדם על הגלובוס שפוצח בבינג' או משחק בפלייסטיישן מקבל הצצה לעולמם של הצמד שחלם בגדול. "בשבילי זה סוריאליסטי עדיין", הודתה יעל בתגובה לשירים שהפכו במהירות הבזק לפסקולים נפוצים כל כך. "כשהתחלנו עם הלהקה זה אחד הדברים שאמרתי לגיל שהכי בא לי שנעשה, מוזיקה לסרטים, שהשירים שלנו יופיעו בסדרות, זו הייתה בשבילי מטרה ואני עדיין לא קולטת לפעמים. זה ממש כיף, זה לא מובן מאליו. יאללה, לעוד כאלה". "מרגש לראות את השיר שכתבת ודמיינת", השלים החצי השני של הדבר המופלא הזה. "הרבה פעמים אתה מדמיין את הסצנה שתלווה את השיר, ופתאום אתה רואה אותה וזה מרגש. אנשים גם מתחברים לשיר בצורה קצת שונה".   

דקה לפני שאתם מסיימים לקרוא ועוברים לספוטיפיי (אפשר גם לאפל מיוזיק, זה בסדר), השניים העבירו מסר חשוב לבמאי העל קוונטין טרנטינו, שוודאי מבלה זמן לא מבוטל בצריכת התרבות המצוינת של ארץ הקודש. "אם במקרה תקרא את הכתבה, דבר אלינו, אנחנו ממש פה שעה נסיעה ממך - אנחנו מתאימים לך כמו כפפה", בישרה לו שושנה כהן בחגיגיות במידה והוא בדיוק עמל על סרט חדש. "אם תראה את הקמפיין של אלטמן בטלוויזיה, אז אולי יקפוץ לך. תרים טלפון", חתם לנדאו. מר טרנטינו, מאחוריך.

כמו שמטיבים להגיד בכל תשדיר כזה על תוספי תזונה, המובא כאן כמובן לא מהווה תחליף לייעוץ רפואי; אם יורשה לי בכל זאת לייעץ לכם כיצד לעשות טוב לעצמכם בכל מצב, על בטן מלאה, ריקה, או סתם ליד כוס קפה ומשהו מתוק, פשוט תשימו לעצמכם שיר של לולה מארש. כל שיר. זה יעבוד בשנייה.