הזמר חנן יובל הוזמן לשיר במשכן כנסת באירועי ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל, שמפיקים עבור הכנסת ומשרד הביטחון, וסירב. בהתכתבותו עם מפיק האירוע, מסר: "לכנסת הזאת, של אלמוג כהן, של דודי אמסלם, של החברה גוטליב, של גלית דיסטל, של אריה דרעי שנהנה מההומור של אלמוג כהן, של יו"ר הכנסת שבמקום לגעור בטינופות הוא אוסר על הצילום שלהם, שלא ידעו בחוץ, ועוד ועוד - שאמשיך? ואין אפילו צדיק אחד שיקום ויזעק . זאת לא הכנסת שלי. לשיר שם בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי. אוכל לא חסר ולא יחסר בבית משפחת יובל. על היושרה עבדתי כל החיים. הייתי חייב לכתוב לך. בהצלחה ושבת שלום".

"צריך לדבר אליהם כמו כבשים": צפו במונולוג החריג של ח"כ אלמוג כהן

הזמרת אחינועם ניני אמרה: "כל הכבוד לחנן. מתרגשת כל פעם שמישהו לוקח צעד קדימה. אני אישית חולמת כבר רבע מאה על מסה קריטית של אומנים שיביעו עמדה, שיהוו כוח אמתי, תנועה, שיתמכו אחת בשנייה וישלחו מסר ברור לציבור, שאין אומנות אמתית בלי חופש, בלי שוויון, בלי כבוד לכל אדם באשר הוא. תפקידה של האומנות (בניגוד לבידור) איננו להתרפס, להיות ליצנים, להתחנף, אלא ללכת בראש המחנה, להוביל ולתת דוגמה אישית. אולי סוף סוף, בתוך חלום הבלהות שאנו חיים, חלומי זה, העצוב והעיקש יתגשם".

כזכור, ח"כ אלמוג כהן ('עוצמה יהודית') העביר במהלך השבוע את ההצבעה על סעיפי הרפורמה המשפטית בשידור חי ברשתות החברתיות, כאשר במהלך השידור מההצבעה קרא קריאות גנאי חמורות לעבר חברי כנסת מהאופוזיציה. כאשר פנה לחבר הכנסת עופר כסיף הוא אמר "אוסכות" והשמיע קולות המשמשים לרעיית כבשים. לאחר מכן, הוא פנה ליו"ר ש"ס אריה דרעי ואמר לו כי "אתה רואה? אתה מדבר איתם בשפה שלהם, הם מבינים אותך. כמו כבש, ככה צריך לדבר איתם. חברים, אני לא אומר לו להיות בשקט בעברית כי הוא לא מבין עברית".