אחרי ששיחרר בשבוע שעבר את אלבום הבכורה שלו  'לירז', סטטיק משחרר את הקליפ המצמרר לשיר 'תחנונים' שנכתב לפני כניסתו לוילה ולפני שהתחיל לעבוד על האלבום. השיר שנכתב בשיא השמועות והתהפוכות בחייו האישיים, מלווה כעת בקליפ שחושף רבדים וצדדים נוספים בסטטיק ובתחושות שליוו אותו באותה התקופה.

סטטיק (ולירז) נחשף בקליפ יושב לבדו על גג בניין גבוהה כאנלוגיה להצלחה הגדולה שבסופה נשאר לבד והשקיף על הכל מהצד. ברקע, אפשר לראות רמז לזרקור אור בהשראת באטמן (רק עם הלוגו של סטטיק) הקורא לעזרה, כנראה מחבריו. בסצינה אחרת אנו רואים את לירז בחושך מתחת לפני האדמה, כבול בשרשראות המחוברות לסלע ענק.


 
מלבד לפירוש במילות השיר, זוהי אנלוגיה גם "לכוך" שהוא גר בו בחודשים האחרונים ונעלם מפני השטח, כפי שסיפר בסרט. בקליפ ישנה גם התייחסות להתפרקות שעבר בקריירה המקצועית, בסצינה שבה רואים התרסקות של החללית מהקליפ טודובום העולה בעשן - השיר המצליח ביותר של הצמד.

הקליפ חושף צדדים שונים בסטטיק, מצד אחד כוכב פופ, מצד שני הילד מהשכונה עם החבר'ה ברחוב, מצד שלישי בוגר מאוד הנחשף 'במעגל תמיכה' שבו יושבים חבורת גברים ופורקים את אשר ליבם, כאשר כבר פה ניתן לראות שהוא מציג את עצמו כלירז, ולא כסטטיק.