הלהקה המצליחה THE BLACK KEYS תגיע בקיץ הקרוב, לראשונה, להופעה בישראל. ההופעה תיערך ב-10 ביולי בלייב פארק ראשון לציון, עם נינט טייב כאורחת מיוחדת.

הבלאק קיז יופיעו בישראל כחלק מסיבוב אירופאי שיכלול את מיטב פסטיבלי הענק של היבשת.  הלהקה מקדמת את יציאת האלבום ה-11 שלה – Dropout Boogie.

דן אורבך (גיטרה ושירה) ופטריק קרני (תופים) הם הצמד The Black Keys שהכירו כשהיו קצת פחות מבני 10, כשהאחים שלהם שהיו חברים מהשכונה עודדו אותם לבלות יחד ולנגן. כעבור עשור, בתחילת שנות האלפיים הם נשרו מהמכללה כדי להקים יחד את הבלאק קיז. 

אורבך וקרני הושפעו רבות ממוזיקת הבלוז והרוק, והשירים שלהם משקפים את זה, וחתימת הסאונד הייחודית שלהם התפתחה מתוך שיטת העבודה העצמאית באולפני הקלטה מאולתרים למרות שהם יכלו להרשות לעצמם אחרת. את אלבומם החמישי הם כבר הקליטו באולפן מקצועי עם המפיק זוכה הגראמי דיינג'ר מאוס (הגורליז, נרלס ברקלי) שהמשיך וליווה אותם גם באלבומים שאחרי. 

המוסיקה שלהם וההפקה של דיינג'ר מאוס הביאה להצלחה הגדולה עם שירים כמו "Tighten Up", "Fever", "Lonely Boy"  שצעדו במצעדים הבינלאומיים, זכו ב-5 גראמי ובפרסים רבים אחרים. עם 11 אלבומים בעשרים שנים, הצלחה במצעדים השונים, מועמדויות וזכיות בפרסים בכל העולם, הבלאק קיז זכו כבר מהשיר הראשון באהבת הקהל שהובילה לסיבובי הופעות בכל העולם.