שבוע לפני המועד הרשמי וכחודשיים לפני התחרות: נועה קירל חשפה במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) בחשבון הטיקטוק שלה הצצה ראשונה, בת שניות ספורות לשיר "יוניקורן", אותו תבצע באירוויזיון. בתיעוד, הצצה ראשונה לשיר, היא מבטיחה שזה יהיה "פנומ-פנומ-פנומנל".

@noakirel Are you ready ? #unicorn 🦄 I’m waiting for your dances !!! #eurovision2023 #אירוויזון2023 ♬ Unicorn - Noa Kirel

לקראת האירוויזיון בבריטניה: אלו נבחרו להיות המנחים באירוע הגדול

"ב-8 במרץ, זה קורה ב'כאן 11' - הבכורה העולמית לשיר שלנו לאירווזיון", נכתב בטיזר ליום השידורים המיוחד. בהמשך קירל עצמה נראית עם אוזניות ואומרת למצלמה: "שיר מעולה, חבל שאתם לא יכולים לשמוע. אולי בכל זאת משהו קטן?". בהמשך הקריין מוסיף: "ערב שידורים חגיגי שבו נשמע כולנו בפעם הראשונה את 'יוניקורן' של נועה קירל. ערב חשיפת השיר שלנו לאירוויזיון".

לאורך כל יום השידורים המיוחד ייערכו משדרים חגיגיים ב"כאן" לקראת חשיפת השיר: בתוכניות האקטואליה השונות ברדיו ובטלוויזיה, בכאן גימל ובכאן דיגיטל. בתום מהדורת "חדשות הערב", בכאן 11, יועבר השידור אל הבימה של נועה בפסטיבל המוסיקה באילת. במסגרת המשדר ישודר סרט דוקו מיוחד, "דרכה של נועה קירל לאירוויזיון", שמתעד את דרכה של נועה מילדותה, דרך הקריירה שבנתה, הפריצה הגדולה, ההכנות למופע בפארק הירקון בתל אביב ועד להחלטתה להשתתף באירוויזיון.

מיד בתום הסרט ייחשף, בהקרנת בכורה עולמית, הקליפ לשיר "יוניקורן", ומיד אחריו משדר מיוחד, בשידור חי עם מאיה ראכלין, שבו יתארחו כותבי השיר – מאי ספדיה, יינון יהל ודורון מדלי, וישולבו ראיונות עם בני משפחתה, עם מומחים לאירוויזיון מרחבי העולם ופריצות נוספות לאילת.
אירוויזיון 2023 ישודר בכאן 11 בחודש מאי הקרוב:

כזכור, ביום האישה הבינלאומי, יום רביעי, 8 במרץ 2023, ייחשף לראשונה השיר "יוניקורן", שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון בליברפול, אנגליה. השיר ייחשף במסגרת יום שידורים מיוחד בשיתוף חטיבת החדשות של כאן, כאן גימל וכאן דיגיטל. השיר, שעוסק בהעצמה נשית, ייחשף בשידור חי מפסטיבל המוסיקה במלון דן אילת, במהלך הופעה חיה של קירל. את המשדר המיוחד תנחה מאיה ורטהיימר, מכוכבי הסדרה החדשה של כאן 11, "מלאך משחית", שתעלה לשידור החל ב-26 במרץ 2023.

חצי הגמר הראשון של תחרות השירה האירופית ייערך ב-9 למאי בליברפול, וישראל הוגרלה להשתתף בחצי הגמר הראשון. חצי הגמר השני יתקיים ב-11 במאי והגמר הגדול ישודר ב-13.5.23. את השיר "UNICORN" יצרו דורון מדלי, מאי ספדיה, ינון יהל ונועה קירל שתייצג כאמור את ישראל בתחרות.

עוד לפני שמישהו מחוץ למעגל הקרוב של קירל שמע את השיר, הוא כבר הספיק להיות מדורג במקום גבוה בטבלאות ההימורים לתחרות האירופית. נראה כי הדירוג הגבוה לו זכתה קירל קשור לכמה סיבות, בין השאר הקריירה הבינלאומית שלה והשירים באנגלית שכבר הוציאה בלי קשר לתחרות, ההצלחה הגדולה שלה בישראל, יחד עם ההיכרות עם הסגנון הפופי של שיריה שהופכים אותה למועמדת מובילה בתחרות.