בהפקת המופע של טראוויס סקוט מחממים מנועים לקראת הערב ההיסטורי של הראפר בפארק הירקון ב-14.3 בפארק הירקון, שצפוי להיות אירוע ההיפ הופ הכי גדול שהיה בישראל בכל הזמנים, עם למעלה מ-30 אלף איש שכבר הבטיחו את מקומם בפארק. לסקוט יצטרפו חמישה מהשמות המובילים בהיפ הופ הישראלי: הזמר עטר מיינר, הראפר נורוז, הראפרית והזמרת עדן דרסו, מפיק העל אורי שוחט, ודיג׳יי מושיק רזידנט מועדון האטלנטה. המפיק המוזיקלי, העיתונאי והשדרן הישראלי נוי אלוש סיפר לאיריס קול ב-103FM על מופע הענק המתקרב.

"טראוויס סקוט בשנים האחרונות נחשב לאחד הראפרים המצליחים בעולם", סיפר אלוש. "מהמובילים, אצולת ההיפ הופ של עכשיו. דור אחד אחרי קניה ווסט וכאלה".

זה הדור הצעיר.
"כן. גיי זי דור לפני קניה, ואז קניה, וטראוויס סקוט ממש גדל על ברכי המוזיקה של ווסט. הוא הפך בזמן יחסית קצר לאימפריה שלמה, שהמוזיקה זה החלק המרכזי אבל הוא גם חזק מאוד בעולם הסניקרס, ה'אייר ג'ורדן', נעלים מאוד מבוקשות ומאוד יקרות".

זרוק מחיר של נעליים.
"1,400 דולר לנעל, לפני שהיא הופכת להיות נדירה ואז בכלל המחיר מאמיר".

זה הנעליים שהרבה פעמים רואים בסרטים דוקומנטריים.
"נכון. כשרואים מכות בתל אביב כשאנשים נלחמים, זה קרה גם בתל אביב. יש ביקוש מאוד גדול לנעליים".

היו לו חיים לא פשוטים - איך הוא נהיה אימפריה?
"זה כל הסיפורים של הראפרים. הוא בעצם קצת כמו הרוק של פעם, מה שהצעירים שומעים היום זה כמו שפעם היו להקות מטאל שזה היה המוזיקה האגרסיבית, הוא הצד האגרסיבי של המוזיקה הזו. ההופעות שלו, וכל המוזיקה, היא מאוד פריקת אנרגיות, הכול בווייב של 'אני משוגע'. בנטפליקס יש וידאו מאוד מפורסם שרואים אותו מופיע, ואחרי כמה שנים הבן אדם פתאום הופך לאימפריה. הוא ממש אימפריה שחולש על מוזיקה, אופנה, שיתופי פעולה עם מקדונלדס, הוא האבא של שני הילדים של קיילי ג'נר. כשהם היו זוג, כשהיא הייתה מעלה משהו איתו, הוא היה מוכר את זה בטירוף. זה הכל היה חלק מפאוור קאפל".


 

לדעתך, מדובר בראפר חשוב מאוד? מה המשמעות שלו בעולם הזה?
"בטעם האישי שלי, ובהסתכלות שלי, של המומחה, חשיבות הייתי נותן יותר לקנדריק לאמאר. אני חושב שההשפעה היא מעבר למוזיקה, זה כל מה שהתדמית מייצרת, הכוכבות, החיבורים של כל הדברים ביחד - זה מה שהופך אותו למשהו כזה ביג. וכן, גם מוזיקלית יש לו כמה קטעים שהם אבן דרך בהיפ הופ של היום. ברמה האישית, האם אני אוהב יותר דברים של ראפרים אחרים? כן. אבל אני מאוד מבין למה הקהל הצעיר מתחבר אליו".

"המטרה היא בסופו של דבר, לעשות את אירוע ההיפ הופ הכי גדול שהיה פה, לא היה פה אירוע בסדר גודל כזה", הוסיף אלוש. "היה חשוב לי ולנו לתת לקהל את החוויה המלאה, קצת כמו פסטיבל היפ הופ. לייצר לקהל חוויה, חוגגים את הז'אנר בארץ, וזה המקום לכוחות המקומיים. נורא חשוב לנו לתת במה גם לכוח הנשי בז'אנר".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103fm