הזמרת אחינועם ניני מתחה היום (חמישי) ביקורת חריפה נגד הזמר שלמה ארצי, שלטענתה לא הביע את עמדתו במידה מספקת באשר לאירועים האחרונים שהתחוללו במדינה על רקע הרפורמה במערכת המשפט.

מאות הפגינו אתמול מול מעון רה"מ בירושלים, אלפים מחו במרכז תל אביב

ניני הגיבה לסטורי שהעלתה הזמרת נטע ברזילי בקבוצת מחאה של מוזיקאים וזמרים, וכתבה כי "כל אמן בישראל שאוחז בדעה שמה שקורה כאן זה טירוף מוחלט והרס של המדינה האהובה שהיא ביתנו, ושהיא מקור הפרנסה של כל אלה שדואגים לפרנסתם כל כך, כל מי שיש לו איזה מולקולה של עקרונות ואומץ, שלא יסתפק בלהצדיע למוחים אלא שיצטרף אליהם".

"אפשר לרדת מהאולימפוס ופשוט לצאת לרחוב או לגשר ולכיכר עם דגל ולהעלות תמונה. או, להופיע בהפגנות. כן, להגיע להופיע, חינם, על כל במה שאפשר, יש פניות אין סוף. להרים קול ברור נגד רצח הדמוקרטיה וכל מה שיש לנו פה. למה, למה שאחרים יעשו את העבודה בשבילכם? ואם לא נאה לכם להופיע על במה שהיא קצת מאולתרת וחובבנית, ליזום הופעה גדולה ומושקעת עם במה גדולה וציוד, למצוא המימון, ולהגיע ככוח אומנותי ענק להשמיע קול", הוסיפה.

עוד כתבה הזמרת: "שנים של שתיקת האמנים, שמתחבאים מאחורי תירוצים מכאן עד סוף העולם וכשהם כבר אומרים משהו זה כל כך חלבי ורופס שלא אמרו כלום (בסגנון שלמה ארצי), שחס וחלילה לא יבואו אליהם בטענות ויבטלו איזה כרטיס למופע, יכעסו עליהם, ולא יתנו להם האהבה שהם כל כך מכורים לה, תרם למצב שאנו נמצאים בו. אדם צריך להחליט, מי הוא ומה הוא, מה יאמר לילדיו ומה חשוב לו, איך הוא חי עם מצפונו ואיך הוא משתמש בכוח שלו".

בפוסט בפייסבוק אישרה ניני כי אכן כתבה את הדברים לגבי ארצי, והוסיפה: "אומנות האיך אומרים כלום".