הזמר שלמה ארצי, שספג בימים האחרונים ביקורת על מה שנתפס כשתיקתו מול הרפורמה המשפטית, התייחס הערב (חמישי) לנושא בהופעתו בהיכל מנורה.

"אומנות האיך אומרים כלום": אחינועם ניני במתקפה על שלמה ארצי

ארצי אמר כי הוא "מפחד מהכיוון שאליו הולכת המדינה, אבל יותר מפחד בלילה מהקב"ה כי אני כבר בן 73. אני באמת חרד מה יהיה איתנו, מהמהירות שזה קורה, מהשינויים, שזה ייקח לנו את הציביון של מי שהיינו ומי שנהיה. נאבקים כאן כל כך הרבה אנשים צעירים, מבוגרים וקשישים".

"אני כל הזמן מדבר עם עצמי ששנאת חיים פירקה את עם ישראל לפני אלפיים שנה וכדאי שנזכור את זה.  אני כותב שירים כבר שנים. חוץ מהמלים חשובה מאוד גם המנגינה. באיזו מנגינה אנחנו מדברים אחד עם השני. בסוף נצטרף לדבר. אני מוכן לבוא לשם להגיש קפה, להיות זבוב על הקיר או ללוות בגיטרה", הוסיף ארצי.

כזכור, הזמרת אחינועם ניני מתחה היום ביקורת חריפה נגד הזמר שלמה ארצי, שלטענתה לא הביע את עמדתו במידה מספקת באשר לאירועים האחרונים שהתחוללו במדינה על רקע הרפורמה במערכת המשפט.

הזמרת כתבה: "שנים של שתיקת האמנים, שמתחבאים מאחורי תירוצים מכאן עד סוף העולם וכשהם כבר אומרים משהו זה כל כך חלבי ורופס שלא אמרו כלום (בסגנון שלמה ארצי), שחס וחלילה לא יבואו אליהם בטענות ויבטלו איזה כרטיס למופע, יכעסו עליהם, ולא יתנו להם האהבה שהם כל כך מכורים לה, תרם למצב שאנו נמצאים בו. אדם צריך להחליט, מי הוא ומה הוא, מה יאמר לילדיו ומה חשוב לו, איך הוא חי עם מצפונו ואיך הוא משתמש בכוח שלו".