ביום האזכרה לאימו שחל בשבוע שעבר, הוציא ים רפאלי הוציא שיר חדש, חשוף ועוצמתי לזכרה – "שיר לאמא". הוא שוחח היום (ראשון) עם איריס קול ב103FM וסיפר על הפרידה הקשה שחווה מאימו.

"השם של אימא שלי היה רויטל. זה היה בדיוק כשנכנסנו לבית חדש עם בן זוג שהיה לה, וממש רציתי אבא והכול היה ורוד וקסום וכיף. היא נכנסה להיריון, ואחרי הלידה השאירו אותה להשגחה בבית חולים והיא התחילה להתלונן על כאבים ולא בדקו אותה כמו שצריך, רק נתנו לה עוד משככי כאבים ומסתבר שהיה לה חיידק טורף. לא נתנו לי לראות אותה", סיפר.

"בהמשך מה שקרה זה שאני עברתי לגור עם סבא שלי, כי במשפחה רצו שאשאר קרוב אליהם. באותו זמן האבא הביולוגי שלי היה גר באילת. אני לא זוכר אם זה היה בחודש או בשבעה, הוא הגיע והזמין אותי לבוא אליו. יום אחד הגעתי אליו לביקור באילת והוא שכנע אותי להישאר ומשם הדברים התגלגלו לאן שהם התגלגלו", נזכר רפאלי.

הוא הוסיף וסיפר: "התגלגלו למקומות קצת יותר אפלים ופחות טובים, והייתי מאוד בודד. מאוד האשמתי את המוות של אימא שלי בכל מה שקורה לי כי הרגשתי שאני מובל למקום שהוא לא טוב. אמרתי שאם זה לא היה קורה, אז כל ההשתלשלות הזאת הייתה נמנעת. היום אני מבין שהובלתי למקום טוב. אני רוצה להאמין שהיא כיוונה אותי וראתה הכול, גם בנפילות וגם בניצחונות".

"עם אבא שלי ניסיתי ליצור איתו קשר לפני כמה חודשים דרך המשפחה, אבל לא, הוא לא רוצה", ציין.

"השיר הזה עם כל הכאב, הוא מאוד אופטימי, ואני רציתי באמת להגיד לאמא שלי שאני בסדר, שלא תדאג לי ושיש לי מישהי שאני מאוד אוהב", סיפר.

 


באשר לפרידה מאמו אמר רפאלי: "אני ממש מרגיש אותה. זאת אומרת, לצורך העניין, שלשום קרה איזה משהו ופתאום התחלתי לצחוק לעצמי 'זה בדיוק מה שאימא שלי הייתה עושה'. פתאום זה היכה בי שוב. חיים עם הגעגוע והוא אף פעם לא מפסיק לכאוב, אבל לומדים להתרגל אליו. זה לא פחות כואב, פשוט מתרגלים אליו".