בשורה למעריצים: להקת המטאל סימפוני Within Temptation תגיע להופעה ראשונה לישראל, כך הודיעו היום (שלישי) אגואיסט הפקות ומיוזיק ביזנס. ההופעה שמעריצים ישראלים רבים המתינו לה שנים ארוכות תתקיים ב-4 ליוני בהאנגר 11 נמל תל אביב. מחיר הכרטיסים מתחיל מ-349 שקלים וניתן לרכוש באתר לאן

הלהקה נחשבת לאחת הלהקות המובילות במטאל סימפוני אופראי, עם מכירות של מעל ל-3 מיליון אלבומים בעולם ו-250,000 לאלבום Mother Earth, והסולנית הנפלאה שרון דן אדל, שבקולה המיוחד ובהגשה שלה נגעה במיליוני אנשים בעולם. כעת, אחרי יותר מ-25 שנות ציפייה של חובבי המטאל בארץ, מגיעה ווית'ין טמפטיישן להופעה חד פעמית בישראל. 

הקשיבו ל-Mother Earth:

הלהקה הוקמה ב-1996 על ידי הגיטריסט רוברט ווסטרהולט והסולנית שרון דן אדל. אלבום הבכורה Enter שיצא ב-1997 בחברת התקליטים ההולנדית DSFA הדגיש את הקו ההולנדי שמיתג אותם כאחת הלהקות הבולטות מהולנד.

מהר מאוד היא עקפה את שכנותיה לז'אנר וניצבת ראש בראש מול הלהקה הפינית נייטוויש (Nightwish הנהדרת) שנחשבת למובילה בז'אנר. אך בעוד שסגנונה של נייטוויש נשען חזק על פאוור מטאל וניאו קלאסי, הסגנון של ווית'ין מעט פחות "כבד" ושואב אלמנטים מתחום הרוק האלטרנטיבי.

צפו ב Restless בהופעה בפסטיבל המטאל הענק Dynamo עם צאת האלבום:

הופעות בפסטיבלים הנחשבים בכל אירופה כבר עם אלבום הבכורה העלו את רף הציפיה ובשנת 2000 יצא האלבום השני Mother Earth שהציג קו נקי ומלודי יותר מקודמו ולווה בהפקה יוקרתית יותר, האלבום הביא לשינויים בהרכב הלהקה וזכה למכירות גדולות יותר מקודמו.

בשנת 2001 השתתפה סולנית הלהקה שרון דן אדל בפרויקט Avantasia של טוביאס סאמט סולן להקת Edguy הגרמנית, האלבום זכה להצלחת ענק ומכירות של מעל לרבע מיליון עותקים.

בשנת 2004 הוציאה הלהקה את אלבומה השלישי והחשוב ביותר, The Silent Force, האלבום פרץ את גבולות המטאל לאזורים רחבים יותר ולווה בהפקה המרשימה ביותר שהייתה ללהקה עד היום. שם הלהקה נישא במקביל עם Evanescence, קהל המעריצים של הלהקה התרחב עוד יותר ואת האלבום ליווה סיבוב הופעות ענק.

האזינו ל-Stand My Ground: 

ב-2007 הוציאה הלהקה את The Heart of Everything, אלבומם הרביעי העוסק בחשיבות של דברים בחיינו, תוכן האלבום מבטא על פי דבריה של שרון דן אדל את ההקרבה והשינויים שבחיי האדם, ואת דרך אמונתו. כל שיר מתאר תהליך מסוים של בחירה ושינוי בחיי האדם.

חברי הלהקה טוענים שאת ההשראה לכתיבת שיר הנושא, הם קיבלו מהסרט האפי "לב אמיץ". שיר אחר באלבום, "The Truth Beneath The Rose" נכתב בהשראת הספר "צופן דה וינצ'י", ואילו השיר "The Howling" נבחר לשמש כשיר נושא לטריילר למשחק הווידאו "The Chronicles of Spellborn".

את 2008 חגגה הלהקה בהוצאת אלבום מפואר בהופעה חיה עם תזמורת: Black Symphony, שתיעד הופעה יוקרתית ויוצאת דופן עם תזמורת המטרופול ההולנדית. במופע אירחה הלהקה את סולנית The Gathering לשעבר ואת סולן.ית להקת Life Of Agony מארה"ב. 

אלבומם החמישי The Unforgiving יצא ב-2011 והמשיך את קו ההצלחה שנשקה למיינסטרים. ב-2017 יצא Hydra, בו אירחה הלהקה את טריה טורונן - סולנית Nightwish לשעבר ואת הסולן הווארד ג'ונס. אלבום זה נגע מוזיקלית בסרטי פנטזיה והיה "הוליוודי" יותר מקודמיו.

האלבום השישי Resist יצא ב-2019, מתוכו יצאו הסינגלים The Reckoning ו-Supernova שזכו להצלחה.

האלבום החדש, השביעי במספר, Don’t pray for me, ממנו יצאו כבר שני סינגלים, ייצא כשבועיים לאחר ההופעה בישראל.

שיר הנושא מהאלבום החדש: