הדואט שאחרי הסערה: הזמר קובי פרץ אירח את חנן יובל בהופעתו בגריי מודיעין, ח"כ דודי אמסלם הצטרף אליהם לשיר "שהשמש תעבור עלי", הפעם בגרסה ים תיכונית. 

אחרי הסערה: דודי אמסלם נפגש עם חנן יובל וקובי פרץ בהופעתם המשותפת

בימים כתיקונם ייתכן ושיתוף פעולה כזה לא היה קורה ואפילו לא עולה על הפרק, אך הסערה שעורר ח"כ דוד אמסלם כשמתח ביקורת חריפה על החלטתו של הזמר חנן יובל, שלא להופיע בכנסת, הולידה ללא ספק חיבור מוזיקלי מעורר עניין כשהזמר קובי פרץ הציע לארח את יובל בהופעתו בגריי מודיעין. 

רגעים ספורים לפני ההופעה נצפו יובל, פרץ וח"כ אמסלם יחד מאחורי הקלעים בתמונה מתוקשרת, גם השרה מאי גולן הגיעה לערב המיוחד. בפתח המופע הודה הזמר קובי פרץ לח"כ אמסלם ואמר: "אתה אחראי לחיבור הזה". הקהל הנלהב הגיב עם מחיאות כפיים סוערות וקריאות פוליטיות נוסח "היידה ביבי". 

עוד במהלך המופע שר קובי פרץ את להיטיו הידועים וביניהם: תודה לך מאמי, אני אוהב אותך, בלבלי אותו, "סה לה וי", השירים הנוסטלגיים ומיד אחריהם הזמין פרץ את חנן יובל לעלות לבמה לשירו "שהשמש תעבור עלי" כאשר רגע לפני שהחל השיר הוזמן גם ח"כ דודי אמסלם לשיר איתם ומיד עלה לבמה.

גם אם מדובר בתרגיל יח"צ מצוין, זה בהחלט הרגיש כמו אחד הרגעים המיוחדים שהפוליטיקה הישראלית תרמה להם. ללא ספק היה מרגש לראות את השיר בביצוע ים תיכוני משותף - מאחד ומיוחד. מיד לאחר מכן ביצעו פרץ ויובל דואט נוסף לשירו של פרץ "כמה אהבה" ויובל המשיך עם שירו הידוע, "אם השיר הזה נשמע לכם מוכר". 

לא מדובר בעוד הופעה או עוד אמן שמביע דעות פוליטיות, הערב המיוחד אתמול הרגיש כמו מפגן של אחדות ושם זרקור על הפנים היפות של החברה הישראלית, זו שיודעת לשקוע בוויכוחים פוליטיים צורמים ושנייה לאחר מכן - לשיר יחד.