Queenta - פסטיבל הג'אז הנשי, פסטיבל הג'אז המוקדש כולו ליצירה הנשית הפועמת בכל קצוות הז'אנר וסביבו יוצא לדרך בפעם השנייה, בניהולה האמנותי של חן לוי, ובתמיכת הקרן לירושלים, קרן ברכה, משרד התרבות ועיריית ירושלים. הפסטיבל ייערך בין ה-31 במאי עד ל-3 ביוני.

את הפסטיבל אוצרת ומנהלת אמנותית חן לוי  - מוזיקאית, זמרת ויוצרת, רכזת מסלול ג'אז ווקאלי ברימון ומצטיינת דיקן באקדמיה במסלול הג'אז. בשנה הראשונה לפסטיבל יזמה את מופע הג'אז לשיריה של שושנה דמארי, ממנו נולד הרכב הבית של הפסטיבל ואלבום שמושק בימים אלו. השנה, יחד עם ההרכב Queenta Ensemble - יעלה מופע חדש בו תתארח הסקסופוניסטית האמריקאית הנחשבת  Nicole Glover- יוצרת פורצת דרך שהחלה את דרכה המוזיקלית בגיל 10 ופילסה את דרכה לבמות הגדולות בפסטיבלים החשובים בעולם. היא עבדה עם אמנים מוערכים כמו כריסטיאן מקברייד, אל פוסטר, בילי הארט, קני וושינגטון, אליסון מילר, ביל גודווין ועוד שמות רבים ומובילים בעולם הג'אז (ולא רק), היא חברת הסופרגרופ הידוע ARTEMIS של הענקית בלו נוט וגם מנגנת בטריו בהובלתה.

אורחת נוספת מחו"ל היא המתופפת והזמרת הצרפתיה  ,Anne Pacoeשכבר בגיל 19 נסקה לקריירה מצליחה לצד מגוון אמנים בכירים בעולם הג'אז וסביב לו כמו צ'ארלי היידן ואנדי שפרד, אלבומיה זכו 3 פעמים בפרס הגראמי הצרפתי והתנוססו על גבי "הרולינג סטונס", כאשר עוד לפני גיל 24 היא הוכתרה כמכתיבת טרנדים וסאונד בגל החדש של הג'אז. היא משלבת בין מוזיקה עכשווית ושעטנז של ז'אנרים כמו Fאנק, סול, פופ, אלקטרו וג'אז. אלבומה האחרון S.H.A.M.A.N.E.S  שמושפע מתרבויות קדושות יצא ממש בשנה האחרונה ומוביל במקום הראשון במצעדי הג'אז בצרפת מזה שבועות רבים.