רגע לפני שהיא כובשת את היכל שלמה בתל אביב במופע שעשה סולד אאוט מהיר, הזמרת  אגם בוחבוט השיקה השבוע שיר חדש שכולו על טהרת כוח נשי בשם "לא שומעת". בשיר אגם מתארת מערכת יחסים שהייתה ואיננה ואנחנו למעשה שומעים את הצד שלה בשיחה שבינה לבין אותו בן זוג לשעבר. את המילים והלחן כתבה שירה מרגלית ביחד עם אור בן ברוך ויונתן ויינרייך (JUNO VINE) ועל ההפקה אמונים עמית מרדכי ועידו נצר (Triangle) שכבר שיתפו פעולה עם אגם בעבר. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה בוחבוט על תהליך ההתבגרות שעברה מאז הפריצה ב"בית ספר למוזיקה".

איך זה עובד?
"האמת שקיבלתי את השיר משירה מרגלית, היא שלחה לי את זה בהודעת וואטסאפ, זה היה בדיוק בתקופה של הפסטיגל שזו הייתה תקופה מאוד קשוחה ומתאגרת. לא הופעתי, לא הקלטתי שירים בתקופה הזאת כי זה באמת היה מאוד אינטנסיבי. ואז פתאום היא שלחה לי את השיר וישבנו, שמעתי אותו, ואמרתי 'אני לא יכולה לחכות עם השיר הזה'". 

"זה היה בעצם השיר היחיד שפיניתי לו זמן והלכתי להקליט אותו, יחד עם שירה, אור ויונתן שיצרו את השיר, וישר מהרגע הראשון באמת התאהבתי בו", שיתפה בוחבוט. "היה בו איזה משהו אחר שאני עדיין לא שמעתי בעצמי. יש בו רוק ופופ, ואנחנו הפכנו אותו יותר לרוק אלקטרוני".

 

"אחרי שהקלטתי סקיצה שלו, כולנו אמרנו ש'יאללה, בואו נלך ל'טראינגל', שהם מדהימים בלהפיק ויש לי קשר ארוך טווח איתם שבאמת הוכיח את עצמו. הם באמת הפכו את השיר הזה למדהים וזה כיף ממש".

איך הקהל מקבל את ההתבגרות שלך?
"בהתחלה לאנשים היה כן קצת קשה להבין שאני גדלתי, שאני כבר לא אותה ילדה בת 8 מבית ספר למוזיקה שהיא רק ילדה חמודה ששרה מרגש. היה קשה לאנשים להבין שאני כבר לא ילדה, אני אישה, ואני יכולה להשתמש בנשיות שלי ולהיות קצת יותר אישה ולשדר קצת יותר דברים אחרים מילדה בת שמונה. אבל היום זה מאחוריי וכבר זה מאחורינו התקופה הזאת, נראה לי שכבר אנשים התרגלו למי שאני היום, אוהבים את מי שאני היום. הקהל שלי הולך איתי דרך ארוכת שנים. בגדול, התבגרנו ביחד, אז אני חושבת שהם גם מבינים אותי והולכים איתי את הדרך הזאת יד ביד".

 

מה הדבר הבא שאת רוצה לעשות?
"קודם כל, יש לי עוד הרבה חלומות ויעדים שאני מציבה לעצמי שעדיין לא כבשתי. יש לי המון דברים, החלום הכי גדול שלי זה שאני באמת אמשיך להיות זמרת שמוציאה שירים, שמשמחת אנשים, זה הייעוד שלי בחיים. אני מרגישה שלשם כך נולדתי, בשביל לתת לאנשים איזו פינה של שקט, שישמעו אותי, יהנו ויהיה להם רוגע וכיף על הנשמה. אבל החלום הכי גדול זה באמת לפתוח מופעים".

"זה מופע הבכורה שלי אחרי עשור, זה הולך להיות בהיכל שלמה בתל אביב וזה הולך מדהים, מושקע ומרגש והוא כבר סולד־אווט חודשיים מראש, שזה בכלל מרגש. אז זה באמת חלום לפתוח הופעות ולמכור כרטיסים. והאמת, להרגיש את האהבה הזאת מהקהל, זה מרגש ואני רוצה להמשיך לעשות את זה כל החיים וכמובן להתפתח לעוד מקומות, למשחק ולעוד הרבה דברים שאני מרגישה שאני יכולה לעשות".

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון, 103fm

--