הראפר קניה ווסט, שאיבד את הגישה לחשבונות המדיה החברתית שלו, עסקאות המותג שלו, ו-50% מהשווי הכלכלי שלו בגלל הערות אנטישמיות רבות לפני מספר חודשים, הפתיע הבוקר (שבת) עם פוסט חדש באינסטגרם שהכריז שהוא "שוב אוהב יהודים".

ווסט שיתף את הפוסט הראשון שלו ל-18 מיליון העוקבים שלו מאז שחשבונו הוחזר. הפוסט המדובר באינסטגרם הוא תמונה של פוסטר הסרט "רחוב ג'אמפ 21", בכיכובם של ג'ונה היל וצ'נינג טייטום, ומלווה בכיתוב קצר: "הצפייה בג'ונה היל ב'רחוב ג'אמפ 21' גרמה לי לחבב שוב יהודים". "אף אחד לא צריך לכעוס על אדם אחד או שניים ולהפוך את זה לשנאה כלפי מיליוני אנשים חפים מפשע", המשיך.

"לא ניתן לתייג שום נוצרי כאנטישמי בידיעה שישו הוא יהודי", כתב הראפר. "תודה לך ג'ונה היל, אני אוהב אותך". הפוסט של ווסט באינסטגרם צבר למעלה מ-35,300 תגובות תוך ארבע שעות בלבד, כשהתגובות נעות בין תמיכה בראפ ללעג לו, ועד כמה אנשים שלכאורה פשוט היו מבולבלים.

"כדאי לך לצפות ברשימת שינדלר פעם הבאה", כתב משתמש אחד, כשאחר כתב: "אז אתה אומר לי שכל הזמן הזה, כל מה שהיית צריך לעשות זה לצפות ב'רחוב ג'אמפ 21'?".

באחת מההתלהמויות האנטישמיות שלו באוקטובר 2022, ווסט האשים "ציונים יהודים" בסיפורים על מערכת היחסים של אשתו לשעבר קים קרדשיאן עם פיט דוידסון, שאביו היה ממוצא יהודי. "אלה הציונים היהודים שעוסקים בחיים שלהם", אמר אז.

ברוח דומה, ווסט שוב השמיע הערות אנטישמיות גורפות על יהודים כשדיבר על הבעלים היהודי אמריקן אפרל דב צ'רני, שסירב להדפיס חולצות בעיצובו של הראפר. "זה בגלל שהוא יהודי, וזו הנקודה המדויקת שלי שאני מעלה", אמר ווסט על צ'רני. "היהודים היו הבעלים של הקול השחור. בין אם זה שלבשנו את החולצה של ראלף לורן, או אמן בחברת תקליטים של מנהל יהודי, או שחקן בקבוצת כדורסל יהודית, או במאי סרט בפלטפורמה יהודית כמו דיסני", המשיך.