נסרין קדרי פותחת את האביב עם "מאושרת בדרך שלי", בלדת פופ חדשה שתפרו למידותיה דולי ופן. אמנם נסרין שרה ברגש והטקסט מצוין ואישי שניכר כי הוא מגולל את סיפור חייה ורגשותיה, אבל הלחן די משעמם, העיבוד לא כל כך עושה חסד עם הקול שלה, וגם הביצוע שלה די חלש, לעומת שירים אחרים שלה שהיא ביצעה ביותר אמוציות ועוצמה. 

מצד אחד יש בשיר משמעות וליריקה מעולה אך מצד שני ההפקה והלחן לא כל כך משרתים נכונה את הטקסט בעיניי, כך שזה מתפספס. חבל, יש לה את הפוטנציאל ומגיע לה לחזור לתמונה בגדול.

כשקראתי שלגל אדם יש שיר חדש בשם "מרוקו", ציפיתי לשיר חפלה גנרי וחרוש כמו אלפי שירים שקיימים, אבל אני מודה – הופתעתי. הוא מתחיל כבלדה רומנטית עם חריזה כן סטנדרטית, ומתפתח לשיר קצבי עם קריצה מרוקאית בפזמון, וכל זאת במינון מדויק של חינניות, מלודיה קליטה וביצוע ווקאלי טוב שמציג את אדם כזמר שיותר ויותר מגובש על הקול שלו, הישות האמנותית שלו והרצון והיכולת להביא לידי ביטוי את עצמו בשיר בביטחון יותר רב. פנינה של ממש.

בדיוק בתקופה כל כך סוערת של שסע חברתי במדינה, משחררים סאבלימינל והצל, שניים שהיו בעצמם בשסע במשך שנים רבות והוכיחו שאפשר גם אחרת, את "עם נצח", ולשמוע את השניים שרים מילים כמו "דרך ארוכה עברנו יחד, ויחד עם הכל נתמודד, הזיות, שקרים פוחד – אבל עם הנצח לא מפחד", זה שיר שנותן תקווה, בייחוד כשהם מבקשים מהיושב במרומים לתת לנו כוח לא להתייאש כי הכל פה עולה באש.

אני משוכנע שהשיר לא נכתב ביומיים האחרונים, על אף שהוא יותר רלוונטי מאי פעם לאור המצב. מבחינה אומנותית, השיר מזכיר את ימי הזוהר של משפחת תאקט, גם מבחינת תכני ההיפ הופ הציוניים שבו, מבחינת חלוקת הקולות והתפקידים בן סאב והצל ושילוב אלמנטים של רוקנ'רול בפזמון שמנסר את הנשמה.

כחלק מקמפיין השקת "התחנה" (101.5), תחנת הרדיו החולקת כבוד למוזיקה הים תיכונית האסלית, הקליטו חברי הפרויקט של רביבו את "שיר מולדת", גרסת כיסוי לשיר הידוע שהקליטה בשנות ה-80 שלישיית פנצ'ר (אמיר כהן, דידי הררי ואהרן קפלן) בעיבוד והפקה עכשוויים.

בקליפ משתתפים, מלבד חברי פנצ'ר באיחוד היסטורי, גם מיטב ענקי הזמר הים תיכוני, בהם חיים משה, אביהו מדינה, יואב יצחק, אביבה אבידן, רמי דנוך, אהרן ירימי ויהודה קיסר, והשינוי הקל בטקסט (במקום 'שרים רק במחתרת' שיש בשיר המקורי, חברי הפרויקט שרים 'תן לזמן ללכת' {להיטו של חיים משה} ובמקום 'מה קרה למדינה' הם שרים 'יש כאן אחלה מדינה'). קאבר שכולו כיף, כמיטב המסורת של הפרויקט.