בשורה משמחת לחובבי המוזיקה: לאחר שתי עונות  גדושות בהופעות של האמנים הגדולים בישראל, קבוצת בלוסטון - לייב ניישן יחד עם פורום הפקות ובחסות 'אמריקן אקספרס' והחברה המרכזית למשקאות, פותחים את עונת המופעים 2023 במתחם "קו רקיע" בפארק אריאל שרון. 

זו השנה השלישית ברציפות שהמתחם, שיש האומרים שהגדיר מחדש את חווית ההופעות החיות בישראל, פותח את שעריו בפנינה האקולוגית 'פארק אריאל שרון', במרחק נסיעה של 7 דקות בלבד מתל אביב.

תוך זמן קצר הפך מתחם 'קו רקיע' לאחד המקומות האהובים ביותר על האמנים והקהל, ולו מעריצים רבים החוזרים פעם אחר פעם. ההופעות החיות בלוקיישן לא שגרתי ועוצר נשימה, מול קו הרקיע של מטרופולין תל אביב, מציעות חוויה יוצאת דופן. 1400 האורחים המגיעים למתחם מדי הופעה ייהנו מחיבור ואינטימיות עם האמנים, הודות לתכנון האדריכלי של המקום, המעניק חווית צפייה וסאונד שעוטף את הקהל 360 מעלות. מלבד הופעות של האמנים המקומיים, ב'קו רקיע' יתארחו גם אמנים בינ"ל ויתקיימו מופעי שקיעה באווירה יוקרתית ואינטימית.

מעבר לחוויה המוזיקלית, גם השנה ימשיכו ב'קו רקיע' לקדם את המהפך הקולינרי שהמקום מכניס לסצנת ההופעות. השף המוערך תומר אגאי ("צ'נה", "סנטה קתרינה"), שופט ומנטור בתכנית "משחקי השף", הופקד על תפריט האוכל המיוחד שמוצע לקהל במתחם קבלת הפנים.

'קו רקיע' פותח את שעריו ב- 8.4.23 עם מופע סוחף של תמיר גרינברג. 

לרשימת הופעות מתעדכנת: kavrakia.com:

גיא בסר, מבעלי קבוצת בלוסטון – לייבניישן ישראל: ״שמחים לפתוח את עונת המופעים 2023 במתחם 'קו רקיע' עם מגוון רחב של הופעות. הקהל שיגיע ייהנה מנוף מדהים וחוויה תרבותית וקולינרית ברמה הגבוהה ביותר, זו השנה השלישית ברציפות״.

רוני קרני, מנהלת שיווק אמריקן אקספרס ישראל, נותנת החסות למתחם: "אנו שמחים ומברכים על הזכות לקחת חלק באירועי 'קו רקיע' זאת השנה השלישית ולאפשר ללקוחותינו חוויות בילוי המשלבות קולינריה ותרבות. החיבור בין עולמות התרבות והקולינריה עולה בקנה אחד עם ערכי המותג. כמו כן התמיכה בתעשיית המוזיקה והתרבות ושתופי הפעולה בתחומים אלו מהווים עבורנו הזדמנות להעניק ללקוחותינו חוויות בלתי נשכחות בנוסף להטבות ייחודיות ברכישת הכרטיסים ובמתחם הקולינרי".

לקוחות אמריקן אקספרס ייהנו מהטבה ייחודית של 70 שקלים הנחה לכרטיס לכל מופעי קו רקיע תמורת הטבת בונוס ומכירה מוקדמת לחלק מהמופעים.