אפריקה בישראל: REMA, אחד מהאמנים האפריקאים הבולטים ביותר בעולם, מגיע להופעה חיה בישראל! REMA אחראי ללהיט הענק ״Clam downֿ״ בו הוא מארח את הזמרת סלינה גומז. REMA שיתף פעולה עם אמנים כמו סלינה גומז, דרייק, בקי ג'י, Skepta ועוד רבים וטובים. ההופעה תתקיים ב־18 במאי 2023 Desert Club ראשון לציון.

REMA - האמן הניגרי הצעיר והמוכשר התחיל את הקריירה שלו בשנת 2018 כאשר פרסם סרטון וידיאו באינסטגרם בו הוא מבצע פרי סטייל ללהיט "Gucci Gang" של האמן D'Prince's. בין לילה, הסרטון הפך ויראלי ומאז כל השאר הוא כבר היסטוריה.

ב־2019, הוציא האמן אלבום בכורה שלו העונה לשם "Rema" אשר הגיע לשיא במקום הראשון ב־Apple Music ניגריה. שנתיים לאחר מכן הוציא REMA את הלהיט "Dumebi" אשר זכה למאות מיליוני צפיות ביוטיוב.

הרמיקס של REMA לשיר "Clam Down", בו הוא מארח את סלינה גומז נחל הצלחה מסחררת. השיר זכה למאות מיליוני צפיות בספוטיפיי, אפל מיוזיק ויוטיוב לצד אתגרי טיקטוק רבים ומגוונים בעשרות מדינות, ביניהן, גם ישראל.

שגריר הטיקטוק והבלוגר נואל רובינסון והידוע גם בשם ״noelgoescrazy", לו עשרות מיליוני עוקבים, הפך את "Clam Down" לאתגר הטיקטוק הראשי בעמוד שלו, במסגרתו, הוא מנסה לחטוף לאנשים זרים חפצים מבלי שהם ישימו לב. כאשר הם מבחינים בכך הוא רוקד לצלילי השיר של Clam Down.

סגנון המוזיקה של REMA מתואר כ־Afrorave - מיזוג של אפרוביט, טראפ ופופ עם השפעות של מוזיקה ערבית והודית. התוכן של השירים מדבר על אהבה, מערכות היחסים ואתגרי ההתבגרות בניגריה.

מאז פריצת הדרך שלו, REMA זכה במספר פרסים, כולל פרס Headies עבור Next Rated ופרס Soundcity MVP עבור האמן החדש הטוב ביותר בשנת 2020. בנוסף, הוא גם שיתף פעולה עם כמה אמנים ניגרים ובינלאומיים בולטים, כולל דרייק, סלינה גומז, בקי ג'י ועוד.